@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: LilyLunaPotter Awesome expelliarmus Sure annars ligger det här bara. Yäs,yäs c: ![]()
2 jun, 2012 19:07 |
|
Luna 1
Elev |
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=hEhutIEUq8k&NR=1
oh why. perfect humanbeing.
Tumblr.
2 jun, 2012 19:11 |
|
scarhead
Lärare |
2 jun, 2012 19:12 |
|
Mintpastill
Elev |
Slog precis i knät i mitt skrivbord. Gjorde ont som fan.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 2 jun, 2012 19:12 |
|
scarhead
Lärare |
2 jun, 2012 19:12 |
|
Mintpastill
Elev |
Ser ut så utanför mitt med ungefär, och jag bor ändå i Borås där det regnar nästan hela tiden, alltså stämmer inte den prognosen! "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 2 jun, 2012 19:14 |
|
Celebikai
Elev |
2 jun, 2012 19:14 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: TITTA MITT FÖNSTER ÄR PÅ TOPPEN AV 5200 SIDAN haha många mugglisar har precis tittat ut genom ditt fönster.
2 jun, 2012 19:15 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Mintpastill: HAHA this so much! bor också i Borås och jag här regnar det minst en gång i veckan men just nu ser det bara fint ut. Ser ut så utanför mitt med ungefär, och jag bor ändå i Borås där det regnar nästan hela tiden, alltså stämmer inte den prognosen! 2 jun, 2012 19:15 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Mintpastill: HAHA this so much! bor också i Borås och jag här regnar det minst en gång i veckan men just nu ser det bara fint ut. Ser ut så utanför mitt med ungefär, och jag bor ändå i Borås där det regnar nästan hela tiden, alltså stämmer inte den prognosen! Fast det regnade lite när jag var inne i liksom Borås-Borås förut, but that doesn't count. "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 2 jun, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen