@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vad är det här för en dag egentligen? ._. Har bara suttit vid datorn hela dagen (inte ens varit ute) och har inte ens ätit idag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
2 jun, 2012 17:36 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hii *vinkar* Hihi VAD HAR HÄNT HÄR PÅ MUGGLIS MEDAN JAG VART BORTA I MINA BÖCKER OCH TANKAR? ![]()
2 jun, 2012 17:36 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har verkligen inget liv.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Hii *vinkar* Hihi VAD HAR HÄNT HÄR PÅ MUGGLIS MEDAN JAG VART BORTA I MINA BÖCKER OCH TANKAR? Inte mycket av vad jag vet </3 2 jun, 2012 17:38 |
|
Solkatten
Elev |
På fredag händer det två bra saker och en dålig sak.
+ Niorna har utklädnad. + Min bror tar studenten så eftersom vi ska åka och kolla på den får jag och min andra bror ta ledigt från skolan på eftermiddagen. - Jag ska lämna tillbaka min dator eftersom jag inte ska köpa ut den Men förhoppningsvis ska jag köpa en ny laptop ( PC istället för Mac tror jag eftersom jag vill kunna spela The Sims ) under sommaren. Men innan det ... , hur ska jag klara mig? :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 17:40 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Hii *vinkar* Hihi VAD HAR HÄNT HÄR PÅ MUGGLIS MEDAN JAG VART BORTA I MINA BÖCKER OCH TANKAR? Inte mycket av vad jag vet </3 O really?:c Jaja, då har jag inte missat något i alla fall ![]() ![]()
2 jun, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tror jag har hittat den mest awesomiga mugglizen evur <img src="images/smilies/icon_cool.gif" alt="" /> have you done her? e__e 2 jun, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, ofc not.Skrivet av Borttagen: Jag tror jag har hittat den mest awesomiga mugglizen evur <img src="images/smilies/icon_cool.gif" alt="" /> have you done her? e__e Men h*n är grymt awesome ^^ 2 jun, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Hii *vinkar* Hihi VAD HAR HÄNT HÄR PÅ MUGGLIS MEDAN JAG VART BORTA I MINA BÖCKER OCH TANKAR? Inte mycket av vad jag vet </3 O really?:c Jaja, då har jag inte missat något i alla fall Haha, nej precis ^^' Vad läste du för böcker? :'3 2 jun, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen