@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det finns ingen att prata med här känns det som T_T
det är så "tyst" </3 2 jun, 2012 17:20 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det finns ingen att prata med här känns det som T_T det är så "tyst" </3 HÅLLER MED. lets talk
2 jun, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: Det finns ingen att prata med här känns det som T_T det är så "tyst" </3 HÅLLER MED. lets talk Yes! Vad gör Spelli då? ^^ 2 jun, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
2 jun, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Numera har jag en stor anledning att älska min profil:
I'm a female. Fe means iron. Male means man. Therefore, I'M IRONMAN. 2 jun, 2012 17:26 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: Det finns ingen att prata med här känns det som T_T det är så "tyst" </3 HÅLLER MED. lets talk Yes! Vad gör Spelli då? ^^ Spelli försöker skriva fanfictions men det går inte så bra när en ettåring springer runt och skriker som en idiot... -.- Självdå?
2 jun, 2012 17:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: Det finns ingen att prata med här känns det som T_T det är så "tyst" </3 HÅLLER MED. lets talk Yes! Vad gör Spelli då? ^^ Spelli försöker skriva fanfictions men det går inte så bra när en ettåring springer runt och skriker som en idiot... -.- Självdå? Awh. Det kan jag förstå :c Jag funderar på att antingen sova eller titta på Fight Club, men nu pratar jag med Viktor på facebook. What a life ^^' 2 jun, 2012 17:29 |
|
Somnium
Elev |
2 jun, 2012 17:29 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
2 jun, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
2 jun, 2012 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen