Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag förstår inte vad ni grinar om.
Det finns gott om jag stör mig på saker trådar där man kan skriva sådana saker. Om hon är glad låt henne var det och om ni stör er på det så behöver ni inte kommentera det. Om ni själv varit jättekära någongång s kanske ni förstår hur det känns. Jag är själv 18 men vet att jag är kär som en, vad var det du skrev, din definition på p12a ibland? Studsar runt som en nykäridiot när jag ser honom trotts att vi varit tillsammans i fyra månader. Om man har en åsikt så är det biland bäst att hålla den för sig själv och låta andra göra saker som man kanske stör sig på för att inte skada dem så längde det inte går för långt. 28 apr, 2012 12:47 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: dock va det ju en som komentera det nyss så du kanske kunde se det, eller så kan du ju välja att såra lite till... Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: jaha okejSkrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? jag kallade dig abolut inte för fjortis, jag skrev att jag hatar sånna fjortisar, men inte att du var en. (även att du verkade som en nyss, men dömmer inte över de lilla jag sett) man kan inte vara kär i non, men i någon, jo visste det kan man, men är man typ så gammal som du (gissar på typ13 utav det jag stt/läst/hört) så är det många som är jätte kära i personer dom knapt träffan/skrivit lite med och träffat typ 7 gånger, just sayin' seriöst, komentera inte min stavning för jag är usel på det och har alltid varit och jag har as svårt att lära mig. jaha, och hur ska jag kunna veta det? jag skriver om vems stavning jsag vill. hur kunde jag "se" att du alltid hade haft svårt för att stava? VA? VA? VA? och du expeRGerlliarmusfbdfb : (OJ JAG STAVADE FEL), hon får vara hur glad som helst, jag skrev att jag inte gillar fjortisar/p12, men ALDRIG att hon var en, hon formar det hur hon vll och får mig att låta som en dålig person. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 12:47 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Fredrick: nae jag tänkte att du hade tittat i tråden för att du skrev i den?Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: dock va det ju en som komentera det nyss så du kanske kunde se det, eller så kan du ju välja att såra lite till... Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: jaha okejSkrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? jag kallade dig abolut inte för fjortis, jag skrev att jag hatar sånna fjortisar, men inte att du var en. (även att du verkade som en nyss, men dömmer inte över de lilla jag sett) man kan inte vara kär i non, men i någon, jo visste det kan man, men är man typ så gammal som du (gissar på typ13 utav det jag stt/läst/hört) så är det många som är jätte kära i personer dom knapt träffan/skrivit lite med och träffat typ 7 gånger, just sayin' seriöst, komentera inte min stavning för jag är usel på det och har alltid varit och jag har as svårt att lära mig. jaha, och hur ska jag kunna veta det? jag skriver om vems stavning jsag vill. hur kunde jag "se" att du alltid hade haft svårt för att stava? VA? VA? VA? och du expeRGerlliarmusfbdfb : (OJ JAG STAVADE FEL), hon får vara hur glad som helst, jag skrev att jag inte gillar fjortisar/p12, men ALDRIG att hon var en, hon formar det hur hon vll och får mig att låta som en dålig person. ♆ 28 apr, 2012 12:49 |
|
Fredrick
Elev |
"nae jag tänkte att du hade tittat i tråden för att du skrev i den?"
ta inte saker förgivet, jag har INTE läst igenom alla sidor, tyvärr, hade inte klagat om jag visste att du skulle ta så illa upp. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 12:50 |
|
expelliarmus
Elev |
Fredrick Fast det du sa lät ju inte särskilt snällt och om hon tar det på fel sätt kanske du får tänka över ditt sätt att skriva saker på.
28 apr, 2012 12:50 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Fredrick Fast det du sa lät ju inte särskilt snällt och om hon tar det på fel sätt kanske du får tänka över ditt sätt att skriva saker på. det du sa lät inte så snällt heller, att jag var så "yesterday" och var avundsjuk? jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 12:51 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Fredrick Fast det du sa lät ju inte särskilt snällt och om hon tar det på fel sätt kanske du får tänka över ditt sätt att skriva saker på. det du sa lät inte så snällt heller, att jag var så "yesterday" och var avundsjuk? Det var en fråga. Är du avundsjuk?
28 apr, 2012 12:51 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Fredrick Fast det du sa lät ju inte särskilt snällt och om hon tar det på fel sätt kanske du får tänka över ditt sätt att skriva saker på. det du sa lät inte så snällt heller, att jag var så "yesterday" och var avundsjuk? Det var en fråga. Är du avundsjuk? vad de en fråga att ja var så yesterday? den var ju rolig, och nej, verklige inte jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 12:53 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Fredrick Fast det du sa lät ju inte särskilt snällt och om hon tar det på fel sätt kanske du får tänka över ditt sätt att skriva saker på. det du sa lät inte så snällt heller, att jag var så "yesterday" och var avundsjuk? Det var en fråga. Är du avundsjuk? vad de en fråga att ja var så yesterday? den var ju rolig, och nej, verklige inte Fast stavningen hade ingenting med dig att göra. Det är faktiskt fler än du som klagar. Haha, I'm leaving this conversation now. Har fått fram det jag vill säga iallafall.
28 apr, 2012 12:54 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Fredrick Fast det du sa lät ju inte särskilt snällt och om hon tar det på fel sätt kanske du får tänka över ditt sätt att skriva saker på. det du sa lät inte så snällt heller, att jag var så "yesterday" och var avundsjuk? Det var en fråga. Är du avundsjuk? vad de en fråga att ja var så yesterday? den var ju rolig, och nej, verklige inte Fast stavningen hade ingenting med dig att göra. Det är faktiskt fler än du som klagar. Haha, I'm leaving this conversation now. Har fått fram det jag vill säga iallafall. bra att du lämnar. eftersom att du inte an stå för att du förolämpade mig, snart drag att sticka och gömma sig, du borde inte vara nån gryffindorare iaf, ♥33333333 jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 12:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen