@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hm hm. Äta lax, potatis och aioli idag, sen avslutas kvällen med två avsnitt av Game of Thrones och ett av once upon a time med världens finaste. Helt okej lördag
2 jun, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Jag funderar på att åka och handla pizza till frukost/lunch/middag xD Kebab är goare 2 jun, 2012 15:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: man har kebab och pomfritt på pizzan Skrivet av Cara Riddle: Jag funderar på att åka och handla pizza till frukost/lunch/middag xD Kebab är goare ![]()
2 jun, 2012 15:01 |
|
expelliarmus
Elev |
2 jun, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: man har kebab och pomfritt på pizzan Skrivet av Cara Riddle: Jag funderar på att åka och handla pizza till frukost/lunch/middag xD Kebab är goare Perfecto 2 jun, 2012 15:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: aa verkligen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: man har kebab och pomfritt på pizzan Skrivet av Cara Riddle: Jag funderar på att åka och handla pizza till frukost/lunch/middag xD Kebab är goare Perfecto ![]()
2 jun, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Jag kom på att jag har fyra fanfictions nu xD
HUR SKA JAG HINNA SKRIVA PÅ ALLA?! 2 jun, 2012 15:02 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kom på att jag har fyra fanfictions nu xD HUR SKA JAG HINNA SKRIVA PÅ ALLA?! Oh god. Jag tycker att det är jobbigt att hinna med två. Dessutom är jag en sådan frutkansvärt dryg människa som måste analysera allt jag skriver 100 gånger innan jag kan lägga ut det.
2 jun, 2012 15:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha du jag har exakt samma problem xD haha men jag låter det ta den tid det tar Jag kom på att jag har fyra fanfictions nu xD HUR SKA JAG HINNA SKRIVA PÅ ALLA?! ![]()
2 jun, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha du jag har exakt samma problem xD haha men jag låter det ta den tid det tar Jag kom på att jag har fyra fanfictions nu xD HUR SKA JAG HINNA SKRIVA PÅ ALLA?! Jaaa xD Hur många har du? 2 jun, 2012 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen