Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? ♆ 28 apr, 2012 12:37 |
|
jörgen77
Elev |
Lär er stava brudar
One Direction <3 Louis (L) 28 apr, 2012 12:39 |
|
expelliarmus
Elev |
28 apr, 2012 12:40 |
|
Lordlollo
Elev |
okej då förlåt, men jag suger på det, har alltid gjort så det blir nog lite svårt...
♆ 28 apr, 2012 12:40 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? jag kallade dig abolut inte för fjortis, jag skrev att jag hatar sånna fjortisar, men inte att du var en. (även att du verkade som en nyss, men dömmer inte över de lilla jag sett) man kan inte vara kär i non, men i någon, jo visste det kan man, men är man typ så gammal som du (gissar på typ13 utav det jag stt/läst/hört) så är det många som är jätte kära i personer dom knapt träffan/skrivit lite med och träffat typ 7 gånger, just sayin' jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 12:40 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Fredrick: jaha okejSkrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? jag kallade dig abolut inte för fjortis, jag skrev att jag hatar sånna fjortisar, men inte att du var en. (även att du verkade som en nyss, men dömmer inte över de lilla jag sett) man kan inte vara kär i non, men i någon, jo visste det kan man, men är man typ så gammal som du (gissar på typ13 utav det jag stt/läst/hört) så är det många som är jätte kära i personer dom knapt träffan/skrivit lite med och träffat typ 7 gånger, just sayin' seriöst, komentera inte min stavning för jag är usel på det och har alltid varit och jag har as svårt att lära mig. ♆ 28 apr, 2012 12:42 |
|
jörgen77
Elev |
Skrivet av Lordlollo: okej då förlåt, men jag suger på det, har alltid gjort så det blir nog lite svårt... Skrivet av Lordlollo: okej då förlåt, men jag suger på det, har alltid gjort så det blir nog lite svårt... Skrivet av Lordlollo: okej då förlåt, men jag suger på det, har alltid gjort så det blir nog lite svårt... ÄH DET ÄR LUGNT LORDEN BARA TÄNK PÅ DET TILL NÄSTA GÅNG BARA One Direction <3 Louis (L) 28 apr, 2012 12:43 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: jaha okejSkrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? jag kallade dig abolut inte för fjortis, jag skrev att jag hatar sånna fjortisar, men inte att du var en. (även att du verkade som en nyss, men dömmer inte över de lilla jag sett) man kan inte vara kär i non, men i någon, jo visste det kan man, men är man typ så gammal som du (gissar på typ13 utav det jag stt/läst/hört) så är det många som är jätte kära i personer dom knapt träffan/skrivit lite med och träffat typ 7 gånger, just sayin' seriöst, komentera inte min stavning för jag är usel på det och har alltid varit och jag har as svårt att lära mig. jaha, och hur ska jag kunna veta det? jag skriver om vems stavning jsag vill. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 12:43 |
|
expelliarmus
Elev |
Men allvarligt, låt henne vara lycklig och kär! Även om det inte håller hela livet så kanske det känns så för henne just nu och låt henne då känna så! Vad är problemet? Är ni avundsjuka?
Låt henne vara! Hon är lycklig, är det så fel? & kom igen, vem fan stavar rätt hela tiden? Det är så yesterday att klaga på någons stavning...
28 apr, 2012 12:44 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Fredrick: dock va det ju en som komentera det nyss så du kanske kunde se det, eller så kan du ju välja att såra lite till...Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: jaha okejSkrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? jag kallade dig abolut inte för fjortis, jag skrev att jag hatar sånna fjortisar, men inte att du var en. (även att du verkade som en nyss, men dömmer inte över de lilla jag sett) man kan inte vara kär i non, men i någon, jo visste det kan man, men är man typ så gammal som du (gissar på typ13 utav det jag stt/läst/hört) så är det många som är jätte kära i personer dom knapt träffan/skrivit lite med och träffat typ 7 gånger, just sayin' seriöst, komentera inte min stavning för jag är usel på det och har alltid varit och jag har as svårt att lära mig. jaha, och hur ska jag kunna veta det? jag skriver om vems stavning jsag vill. expelliarmus: tackar, någon som är på min sida! ♥ ♆ 28 apr, 2012 12:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen