@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: ni har så fel allihop, man skall handla på Coop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vet du inte det? -.-Skrivet av scarhead: Alla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. Vad är netto? xD Jag var precis där Chansar på att det är en mataffär. Jag brukar handla på konsum och ica :-D ![]()
2 jun, 2012 11:47 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: ni har så fel allihop, man skall handla på Coop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vet du inte det? -.-Skrivet av scarhead: Alla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. Vad är netto? xD Jag var precis där Chansar på att det är en mataffär. Jag brukar handla på konsum och ica :-D Men coop och konsum är väll samma sak? xD
2 jun, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: ni har så fel allihop, man skall handla på Coop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vet du inte det? -.-Skrivet av scarhead: Alla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. Vad är netto? xD Jag var precis där Chansar på att det är en mataffär. Jag brukar handla på konsum och ica :-D De är så tråkiga i min ort att de skriver "Coopla hunden här" utanför Coop -.- 2 jun, 2012 11:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: haha inte där jag bor xD haha men då säger vi coop forum då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: ni har så fel allihop, man skall handla på Coop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vet du inte det? -.-Skrivet av scarhead: Alla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. Vad är netto? xD Jag var precis där Chansar på att det är en mataffär. Jag brukar handla på konsum och ica :-D Men coop och konsum är väll samma sak? xD ![]()
2 jun, 2012 11:49 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ginnyy: Upptäckte precis att det finns macaroni and cheese, formade som Phineas and Ferb JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL HA!!!!!!!!! Men NO WAY att jag kommer kunna få tag i det i Sverige HAHAHAHAH FINNS DET?????? OFTA XDDDD edit: google is my friend IT'S AMAZING, GE MIG!!!!
2 jun, 2012 11:50 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: ni har så fel allihop, man skall handla på Coop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vet du inte det? -.-Skrivet av scarhead: Alla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. Vad är netto? xD Jag var precis där Chansar på att det är en mataffär. Jag brukar handla på konsum och ica :-D De är så tråkiga i min ort att de skriver "Coopla hunden här" utanför Coop -.- Haha xD Cara Riddle: Jaha, konsum säger alla här xD
2 jun, 2012 11:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Moy.GinnyWeasley haha okej xD nej men de är itne samma sak egentligen xD
påtal om affärer borde jag gå och handla xD ![]()
2 jun, 2012 11:51 |
|
Solkatten
Elev |
På fredag nästa vecka är det utklädning och min brors student.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 11:53 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Moy.GinnyWeasley haha okej xD nej men de är itne samma sak egentligen xD påtal om affärer borde jag gå och handla xD Jaha, ojsan xD
2 jun, 2012 11:53 |
|
Solkatten
Elev |
Funderar på om jag ska börja prenumerera på Julia igen eller inte ... någon som gör det? Vem är redaktör eller vad det nu kallas? Är Josefine det fortfarande? ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 11:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen