@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Katla: VASkrivet av scarhead: för det finns inget Netto där jag borAlla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. DESSUTOM ÄR NETTO-REKLAMEN HUR LÄSKIG SOM HELST hunden från helvetet som satan själv sänt upp till jorden waahh SKOJAR DU FINNS INTE NETTO DÄR DU BOR? om jag ska köpa något litet eller mina kompisar köper något drar vi alltid till Netto för det ligger några meter från vår skola haha. men hunden är så ysch MEN GOD BLESS NETTO 2 jun, 2012 11:34 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Katla: VASkrivet av scarhead: för det finns inget Netto där jag borAlla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. DESSUTOM ÄR NETTO-REKLAMEN HUR LÄSKIG SOM HELST hunden från helvetet som satan själv sänt upp till jorden waahh SKOJAR DU FINNS INTE NETTO DÄR DU BOR? om jag ska köpa något litet eller mina kompisar köper något drar vi alltid till Netto för det ligger några meter från vår skola haha. men hunden är så ysch MEN GOD BLESS NETTO HAR INTE HELLER NETTO, här lever man med willys ♥
2 jun, 2012 11:41 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
2 jun, 2012 11:42 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av scarhead: Alla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. Vad är netto? xD
2 jun, 2012 11:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vet du inte det? -.-Skrivet av scarhead: Alla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. Vad är netto? xD Jag var precis där 2 jun, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Vad är Netto?
Vi har konsum 2 jun, 2012 11:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ravenclaw leder KÄNN PÅ DEN Hufflepuff vann förra omgången! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 11:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
2 jun, 2012 11:46 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vet du inte det? -.-Skrivet av scarhead: Alla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. Vad är netto? xD Jag var precis där Chansar på att det är en mataffär. Jag brukar handla på konsum och ica :-D
2 jun, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Vet du inte det? -.-Skrivet av scarhead: Alla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. Vad är netto? xD Jag var precis där Chansar på att det är en mataffär. Jag brukar handla på konsum och ica :-D Konsum ftw 2 jun, 2012 11:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen