@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: I vår skola har vi alltid en dag då alla nior klär ut sig. Har man det på gymnasiet också? Vi klädde ut oss på "skattjakten" under studentveckan. Hela klassen var pirater, trots att många av oss ville vara Älvor (vi gick på John Bauer, så vårt klassnamn var Älvan)
2 jun, 2012 11:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
2 jun, 2012 11:02 |
|
Margaret
Elev |
2 jun, 2012 11:05 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
2 jun, 2012 11:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag har redan snott honom från Alice så nu är han min
![]()
2 jun, 2012 11:10 |
|
scarhead
Lärare |
2 jun, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw leder
KÄNN PÅ DEN 2 jun, 2012 11:17 |
|
scarhead
Lärare |
Alla andra i Sverige, typ:
Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. 2 jun, 2012 11:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
2 jun, 2012 11:32 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av scarhead: för det finns inget Netto där jag borAlla andra i Sverige, typ: Åh jag ska dra till Ica och köpa choklad/cola/whatever. Vi som bor i mitt område: Åh jag ska dra till Netto och köpa choklad/cola/whatever. DESSUTOM ÄR NETTO-REKLAMEN HUR LÄSKIG SOM HELST hunden från helvetet som satan själv sänt upp till jorden waahh ♏︎ 2 jun, 2012 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen