@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Vart är min telefon...? </3
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 2 jun, 2012 09:34 |
|
DrakeTru
Elev |
2 jun, 2012 09:40 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av DrakeTru: God morgon mugglis! GODMORGON! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 2 jun, 2012 09:41 |
|
Ingis
Elev |
2 jun, 2012 09:42 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Ingis: Jag med! Jag lägger alla mina pengar på chokladgrodekort. x) 2 jun, 2012 09:44 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av LauraTree: Chokladgrodekort äger Skrivet av Ingis: Jag med! Jag lägger alla mina pengar på chokladgrodekort. x) ![]() ![]()
2 jun, 2012 09:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
MoHahahahah nej de gör jag nog inte, men det hade varit kul xD
Skrivet av Borttagen: Ge mig Loki så får du behålla dem Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jag tänker så sno dina kompisar Cara Riddle Andreas måste få beröm för sina random-konversationer med mig. "Visste du att jag har ett riktigt lejon hemma? Alltså, uppstoppat. En hona. Vänta, du ska få se en bild!" ♥ Jag vet inte. Han är så random, de flesta verkar inte vilja prata med mig irl. Men, godnatt ♥ men random är as kul natti natti ♥ Om du snor dem så har jag inga att umgås med här... tack för omtanken... </3 ![]()
2 jun, 2012 09:47 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Ingis: Japp! Skrivet av LauraTree: Chokladgrodekort äger Skrivet av Ingis: Jag med! Jag lägger alla mina pengar på chokladgrodekort. x) 2 jun, 2012 09:49 |
|
DrakeTru
Elev |
Åååh!
Jag vill byta profil bild! Jag vet precis hur man gör, men de är det att jag är inne på min mobil och därför kan jag inte byta den! 2 jun, 2012 09:50 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Du får varken Loki eller mina vänner... 2 jun, 2012 09:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen