@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: Eller det som brukade vara mitt långa hår xD Give me a picture of you! Nix, ni får vänta en vecka En vecka!!? Why? Skall hinna färga det med. Dessutom är det lite secret till studenten AAhaa... jag hoppas att det blir snyggt!
2 jun, 2012 00:03 |
|
scarhead
Lärare |
Jag sitter, fullt påklädd, i en morgonrock för att jag fryser.
Nej, jag är inte riktigt sådär som jag skulle vara. Men det är roliga så. 2 jun, 2012 00:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jag diggar verkligen dina kompisar ^^ de verkar så coola Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha okej jag skall försöka xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha ja nu blir jag orolig för dig xD särskitl om du börjar snacka fashion på badringar xD haha Skrivet av Cara Riddle: haha ja de förklarar ju saker och ting xD men ändå xD haha nej de är as coolt Yeah. De är verkligen inte inne längre... old-fashion, det är vad det är! (se vad killarna har gjort med mig? Haha, oroa dig inte ^^' Jag brydde mig inte om så många saker idag, CARPE DIEM tänkte vi jag pratade om massa konstiga saker idag utan att bry mig om det xD man borde egentlige fösöka leva efter Carpe diem varje dag xD haha men det är bra xD och prata konstiga grejer är kul xD - kan du skjutsa mig hem till mig? jag har min handduk och mina underkläder som är blöta, kan inte ha dem i väskan... - oh, du sitter också utan underkläder här nu? - yeah. - visst känns det befriande? - ja, det gör det faktiskt. det borde man göra oftare! - det tycker jag med. - men ja, jag är van vid att inte använda bh för att det är obekvämt... ser inte så snyggt ut alla dagar, men ja - så länge du tycker att det är bättre så, då ska du vara utan fuck yea. världens bästa konversationer i bilen man har XD carpe diem. yes yes. ![]()
2 jun, 2012 00:04 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av scarhead: Är dock lite förvånad att jag inte svettas ihjäl.Jag sitter, fullt påklädd, i en morgonrock för att jag fryser. Nej, jag är inte riktigt sådär som jag skulle vara. Men det är roliga så. 2 jun, 2012 00:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
2 jun, 2012 00:06 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Andreas måste få beröm för sina random-konversationer med mig. "Visste du att jag har ett riktigt lejon hemma? Alltså, uppstoppat. En hona. Vänta, du ska få se en bild!" ♥ Jag vet inte. Han är så random, de flesta verkar inte vilja prata med mig irl. Men, godnatt ♥ 2 jun, 2012 00:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jag tänker så sno dina kompisar Cara Riddle Andreas måste få beröm för sina random-konversationer med mig. "Visste du att jag har ett riktigt lejon hemma? Alltså, uppstoppat. En hona. Vänta, du ska få se en bild!" ♥ Jag vet inte. Han är så random, de flesta verkar inte vilja prata med mig irl. Men, godnatt ♥ men random är as kul natti natti ♥ ![]()
2 jun, 2012 00:09 |
|
lliissaa
Elev |
nufan ska jag tvinga Sovsvampen att nana med mig, natti natti :* ♥
![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
2 jun, 2012 00:10 |
|
ginny_ginny
Elev |
2 jun, 2012 00:43 |
|
EmahS
Elev |
God natt Mugglis! Nu är det dags för mig att sova efter en lång (20 timmar sen jag klev upp nu), iskall men helt underbar dag!
Nu ska jag drömma awesome drömmar om Timbuktu som jag precis sett live!
2 jun, 2012 02:22 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen