Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 516 517 518 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Personligen ser jag inte problemet. Skickar man nakenbilder till någon så kan man ju inte vara särskilt pryd och då är väl lite öppen nakenhet inte hela världen!

;P
Även om man inte är en pryd person så skulle det inte kännas bra när alla killar i din ålder i en kommun har fått tag på och sett en nakenbild på dig. Jag tycker att det är stört och det är nog inget en 15 årig tjej vill ha i sina tankar

27 apr, 2012 17:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
^ Personligen ser jag inte problemet. Skickar man nakenbilder till någon så kan man ju inte vara särskilt pryd och då är väl lite öppen nakenhet inte hela världen!

;P
Även om man inte är en pryd person så skulle det inte kännas bra när alla killar i din ålder i en kommun har fått tag på och sett en nakenbild på dig. Jag tycker att det är stört och det är nog inget en 15 årig tjej vill ha i sina tankar


Det beror väl lite på hur man är som person också, men det är klart att jag inte är helt främmande för tanken att det kan vara jobbigt. Men det är synd att det skall behöva vara så!

27 apr, 2012 23:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
^ Personligen ser jag inte problemet. Skickar man nakenbilder till någon så kan man ju inte vara särskilt pryd och då är väl lite öppen nakenhet inte hela världen!

;P
Även om man inte är en pryd person så skulle det inte kännas bra när alla killar i din ålder i en kommun har fått tag på och sett en nakenbild på dig. Jag tycker att det är stört och det är nog inget en 15 årig tjej vill ha i sina tankar


Det beror väl lite på hur man är som person också, men det är klart att jag inte är helt främmande för tanken att det kan vara jobbigt. Men det är synd att det skall behöva vara så!
Ja det också men personligen skulle jag inte riktigt förstå hur man skulle kunna leva med sig själv. Pryd eller inte, det låter obehagligt :c

28 apr, 2012 11:53

Lordlollo
Elev

Avatar


säg grattis till mig!! igår hade jag och min polkvän en månad!

28 apr, 2012 12:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
säg grattis till mig!! igår hade jag och min polkvän en månad!
'
GRATTIS! Första månaden är alltid helt fantastisk och spännande

(Jag har fyra mpnader på måndag. HUR GICK DETTA TILL?)

28 apr, 2012 12:28

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lordlollo:
säg grattis till mig!! igår hade jag och min polkvän en månad!
'
GRATTIS! Första månaden är alltid helt fantastisk och spännande

(Jag har fyra mpnader på måndag. HUR GICK DETTA TILL?)
ja värlkligen, grattis på dig med!

28 apr, 2012 12:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lordlollo:
säg grattis till mig!! igår hade jag och min polkvän en månad!
'
GRATTIS! Första månaden är alltid helt fantastisk och spännande

(Jag har fyra mpnader på måndag. HUR GICK DETTA TILL?)
ja värlkligen, grattis på dig med!


Tack så mycket

(fast kom på att det faktsikt är på tisdag.. haha)

28 apr, 2012 12:30

Fredrick
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
säg grattis till mig!! igår hade jag och min polkvän en månad!



ojoj, ska ni inte gifta er snart?

sorry, men stör mig något så sjukt på typ p12/fjortisar som typ ; vi har vart ihop i en vecka, ååh, en månad nu, älskar dig jätte myckeeeeeeeeeeh! osv, ni förstår hoppas jag!

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

28 apr, 2012 12:32

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lordlollo:
säg grattis till mig!! igår hade jag och min polkvän en månad!
'
GRATTIS! Första månaden är alltid helt fantastisk och spännande

(Jag har fyra mpnader på måndag. HUR GICK DETTA TILL?)
ja värlkligen, grattis på dig med!


Tack så mycket

(fast kom på att det faktsikt är på tisdag.. haha)
haha men grattis iaf!



Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Lordlollo:
säg grattis till mig!! igår hade jag och min polkvän en månad!



ojoj, ska ni inte gifta er snart?

sorry, men stör mig något så sjukt på typ p12/fjortisar som typ ; vi har vart ihop i en vecka, ååh, en månad nu, älskar dig jätte myckeeeeeeeeeeh! osv, ni förstår hoppas jag!
tack eller va?

28 apr, 2012 12:34

Fredrick
Elev

Avatar


va isf.

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

28 apr, 2012 12:34

1 2 3 ... 516 517 518 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.