Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Även om man inte är en pryd person så skulle det inte kännas bra när alla killar i din ålder i en kommun har fått tag på och sett en nakenbild på dig. Jag tycker att det är stört och det är nog inget en 15 årig tjej vill ha i sina tankar ^ Personligen ser jag inte problemet. Skickar man nakenbilder till någon så kan man ju inte vara särskilt pryd och då är väl lite öppen nakenhet inte hela världen! ;P 27 apr, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Även om man inte är en pryd person så skulle det inte kännas bra när alla killar i din ålder i en kommun har fått tag på och sett en nakenbild på dig. Jag tycker att det är stört och det är nog inget en 15 årig tjej vill ha i sina tankar ^ Personligen ser jag inte problemet. Skickar man nakenbilder till någon så kan man ju inte vara särskilt pryd och då är väl lite öppen nakenhet inte hela världen! ;P Det beror väl lite på hur man är som person också, men det är klart att jag inte är helt främmande för tanken att det kan vara jobbigt. Men det är synd att det skall behöva vara så! 27 apr, 2012 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja det också men personligen skulle jag inte riktigt förstå hur man skulle kunna leva med sig själv. Pryd eller inte, det låter obehagligt :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Även om man inte är en pryd person så skulle det inte kännas bra när alla killar i din ålder i en kommun har fått tag på och sett en nakenbild på dig. Jag tycker att det är stört och det är nog inget en 15 årig tjej vill ha i sina tankar ^ Personligen ser jag inte problemet. Skickar man nakenbilder till någon så kan man ju inte vara särskilt pryd och då är väl lite öppen nakenhet inte hela världen! ;P Det beror väl lite på hur man är som person också, men det är klart att jag inte är helt främmande för tanken att det kan vara jobbigt. Men det är synd att det skall behöva vara så! 28 apr, 2012 11:53 |
|
Lordlollo
Elev |
säg grattis till mig!! igår hade jag och min polkvän en månad!
♆ 28 apr, 2012 12:09 |
|
Borttagen
|
'
GRATTIS! (Jag har fyra mpnader på måndag. HUR GICK DETTA TILL?) 28 apr, 2012 12:28 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja värlkligen, grattis på dig med! ' GRATTIS! (Jag har fyra mpnader på måndag. HUR GICK DETTA TILL?) ♆ 28 apr, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: ja värlkligen, grattis på dig med! ' GRATTIS! (Jag har fyra mpnader på måndag. HUR GICK DETTA TILL?) Tack så mycket (fast kom på att det faktsikt är på tisdag.. haha) 28 apr, 2012 12:30 |
|
Fredrick
Elev |
ojoj, ska ni inte gifta er snart? sorry, men stör mig något så sjukt på typ p12/fjortisar som typ ; vi har vart ihop i en vecka, ååh, en månad nu, älskar dig jätte myckeeeeeeeeeeh! osv, ni förstår hoppas jag! jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 12:32 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha men grattis iaf! Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: ja värlkligen, grattis på dig med! ' GRATTIS! (Jag har fyra mpnader på måndag. HUR GICK DETTA TILL?) Tack så mycket (fast kom på att det faktsikt är på tisdag.. haha) Skrivet av Fredrick: tack eller va?ojoj, ska ni inte gifta er snart? sorry, men stör mig något så sjukt på typ p12/fjortisar som typ ; vi har vart ihop i en vecka, ååh, en månad nu, älskar dig jätte myckeeeeeeeeeeh! osv, ni förstår hoppas jag! ♆ 28 apr, 2012 12:34 |
|
Fredrick
Elev |
va isf.
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen