Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha! Men jag har ändå inte sett er dansa. Jag menar, jag kanske tycker du e bäst black forest:Hon talar sanning. Jag suger, mitt fadderbarn är bättre än mig. X.X 29 okt, 2013 09:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lol om du tycker jag är bäst är det nått fel med dig x) jag ser ut som en kyckling som fõrsöker flyga när jag dansar x(Skrivet av Borttagen: Haha! Men jag har ändå inte sett er dansa. Jag menar, jag kanske tycker du e bäst black forest:Hon talar sanning. Jag suger, mitt fadderbarn är bättre än mig. X.X 29 okt, 2013 09:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men jag kanske gillar att se kycklingar som försöker flyga Skrivet av Borttagen: Lol om du tycker jag är bäst är det nått fel med dig x) jag ser ut som en kyckling som fõrsöker flyga när jag dansar x( Skrivet av Borttagen: Haha! Men jag har ändå inte sett er dansa. Jag menar, jag kanske tycker du e bäst black forest:Hon talar sanning. Jag suger, mitt fadderbarn är bättre än mig. X.X (folk brukar säga att jag är onormal. Men jag tar det som en komplimang) 29 okt, 2013 09:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lol jag tar typ inget som komplimang x( Ingen tycker att jag är normal. Trezzan tycker att jag är en treåring med aggressionsproblem :cSkrivet av Borttagen: Men jag kanske gillar att se kycklingar som försöker flyga Skrivet av Borttagen: Lol om du tycker jag är bäst är det nått fel med dig x) jag ser ut som en kyckling som fõrsöker flyga när jag dansar x( Skrivet av Borttagen: Haha! Men jag har ändå inte sett er dansa. Jag menar, jag kanske tycker du e bäst black forest:Hon talar sanning. Jag suger, mitt fadderbarn är bättre än mig. X.X (folk brukar säga att jag är onormal. Men jag tar det som en komplimang) jag hatar kycklingar typ 29 okt, 2013 09:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hahaha asså vi är ganska olika känns det som Skrivet av Borttagen: Lol jag tar typ inget som komplimang x( Ingen tycker att jag är normal. Trezzan tycker att jag är en treåring med aggressionsproblem :cSkrivet av Borttagen: Men jag kanske gillar att se kycklingar som försöker flyga Skrivet av Borttagen: Lol om du tycker jag är bäst är det nått fel med dig x) jag ser ut som en kyckling som fõrsöker flyga när jag dansar x( Skrivet av Borttagen: Haha! Men jag har ändå inte sett er dansa. Jag menar, jag kanske tycker du e bäst black forest:Hon talar sanning. Jag suger, mitt fadderbarn är bättre än mig. X.X (folk brukar säga att jag är onormal. Men jag tar det som en komplimang) jag hatar kycklingar typ 29 okt, 2013 09:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Yes ;( Ingen är lik mig Skrivet av Borttagen: Hahaha asså vi är ganska olika känns det som Skrivet av Borttagen: Lol jag tar typ inget som komplimang x( Ingen tycker att jag är normal. Trezzan tycker att jag är en treåring med aggressionsproblem :cSkrivet av Borttagen: Men jag kanske gillar att se kycklingar som försöker flyga Skrivet av Borttagen: Lol om du tycker jag är bäst är det nått fel med dig x) jag ser ut som en kyckling som fõrsöker flyga när jag dansar x( Skrivet av Borttagen: Haha! Men jag har ändå inte sett er dansa. Jag menar, jag kanske tycker du e bäst black forest:Hon talar sanning. Jag suger, mitt fadderbarn är bättre än mig. X.X (folk brukar säga att jag är onormal. Men jag tar det som en komplimang) jag hatar kycklingar typ 29 okt, 2013 09:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha. Jo det är säkert någon där ute som är lik dig Skrivet av Borttagen: Yes ;( Ingen är lik mig Skrivet av Borttagen: Hahaha asså vi är ganska olika känns det som Skrivet av Borttagen: Lol jag tar typ inget som komplimang x( Ingen tycker att jag är normal. Trezzan tycker att jag är en treåring med aggressionsproblem :cSkrivet av Borttagen: Men jag kanske gillar att se kycklingar som försöker flyga Skrivet av Borttagen: Lol om du tycker jag är bäst är det nått fel med dig x) jag ser ut som en kyckling som fõrsöker flyga när jag dansar x( Skrivet av Borttagen: Haha! Men jag har ändå inte sett er dansa. Jag menar, jag kanske tycker du e bäst black forest:Hon talar sanning. Jag suger, mitt fadderbarn är bättre än mig. X.X (folk brukar säga att jag är onormal. Men jag tar det som en komplimang) jag hatar kycklingar typ 29 okt, 2013 09:55 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: WAT ASSÅ DU LJUGER SOM FAN Skrivet av Borttagen: Yes ;( Ingen är lik mig Skrivet av Borttagen: Hahaha asså vi är ganska olika känns det som Skrivet av Borttagen: Lol jag tar typ inget som komplimang x( Ingen tycker att jag är normal. Trezzan tycker att jag är en treåring med aggressionsproblem :cSkrivet av Borttagen: Men jag kanske gillar att se kycklingar som försöker flyga Skrivet av Borttagen: Lol om du tycker jag är bäst är det nått fel med dig x) jag ser ut som en kyckling som fõrsöker flyga när jag dansar x( Skrivet av Borttagen: Haha! Men jag har ändå inte sett er dansa. Jag menar, jag kanske tycker du e bäst black forest:Hon talar sanning. Jag suger, mitt fadderbarn är bättre än mig. X.X (folk brukar säga att jag är onormal. Men jag tar det som en komplimang) jag hatar kycklingar typ 29 okt, 2013 10:16 |
|
Borttagen
|
Zendaya: Vi är inte alls lika ;( Och jag ljuger aldrig jag skämtar bara ._.
29 okt, 2013 10:27 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: -.-Zendaya: Vi är inte alls lika ;( Och jag ljuger aldrig jag skämtar bara ._. TVÅ TROLL JAJ btw Godrica joina oss! 29 okt, 2013 10:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen