@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
1 jun, 2012 23:18 |
|
Othelia
Elev |
1 jun, 2012 23:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jun, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Just de två brukar faktiskt ha kläder på sig. Inte så lite heller Ehm... har du badat i sjö, 1a juni, när det är 6+ grader i vattnet, och det spöregnar? Doubt that. 1 jun, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
Ska hämta lite mer fanta.. när jag kommer tillbaka blir det dags att se på Tintin eller Harry Potter :3
1 jun, 2012 23:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha det är ju bra det xD haha och nu fick jag en syn av att de använder dunjacka och termobyxor året runt xDCara Riddle Just de två brukar faktiskt ha kläder på sig. Inte så lite heller Ehm... har du badat i sjö, 1a juni, när det är 6+ grader i vattnet, och det spöregnar? Doubt that. haha ja det har jag faktistk gjort xD jag bruakr bada nån gång i maj första gången och jag älskar att bada i regn det är mysigare så ![]()
1 jun, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det är ju bra det xD haha och nu fick jag en syn av att de använder dunjacka och termobyxor året runt xDCara Riddle Just de två brukar faktiskt ha kläder på sig. Inte så lite heller Ehm... har du badat i sjö, 1a juni, när det är 6+ grader i vattnet, och det spöregnar? Doubt that. haha ja det har jag faktistk gjort xD jag bruakr bada nån gång i maj första gången och jag älskar att bada i regn det är mysigare så Nästan så ^^ Okej. Men jag kan inte simma, så att 1 jun, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
GUYS!
NOW I'M GONNA WATCH THE TINTIN MOVIE.. AND DIE :3 1 jun, 2012 23:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha nu skrattar jag super hysteriskt xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det är ju bra det xD haha och nu fick jag en syn av att de använder dunjacka och termobyxor året runt xDCara Riddle Just de två brukar faktiskt ha kläder på sig. Inte så lite heller Ehm... har du badat i sjö, 1a juni, när det är 6+ grader i vattnet, och det spöregnar? Doubt that. haha ja det har jag faktistk gjort xD jag bruakr bada nån gång i maj första gången och jag älskar att bada i regn det är mysigare så Nästan så ^^ Okej. Men jag kan inte simma, så att du får använda badring ![]()
1 jun, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha nu skrattar jag super hysteriskt xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det är ju bra det xD haha och nu fick jag en syn av att de använder dunjacka och termobyxor året runt xDCara Riddle Just de två brukar faktiskt ha kläder på sig. Inte så lite heller Ehm... har du badat i sjö, 1a juni, när det är 6+ grader i vattnet, och det spöregnar? Doubt that. haha ja det har jag faktistk gjort xD jag bruakr bada nån gång i maj första gången och jag älskar att bada i regn det är mysigare så Nästan så ^^ Okej. Men jag kan inte simma, så att du får använda badring Alltså... de kör cross/motorcyklar XD såna brukar oftast ha massa kläder på </3 Töntigt. 1 jun, 2012 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen