@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Menmen ska dra mig till kojs snart :3
speech! 1 jun, 2012 23:08 |
|
scarhead
Lärare |
1 jun, 2012 23:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jon Cozart♥
speech! 1 jun, 2012 23:11 |
|
si_tonks
Elev |
yes ^^ Och scarhead är accioredandgold, MonsterCookie är niallgetshighonbutterbear och Snövinge är Snowflyer x) ![]()
1 jun, 2012 23:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är bra :pSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha men de var ju bra att du höll vad du lovade Cara Riddle Ja. Bard var först med att hoppa i. Så tog jag av skorna och kollade med fötterna hur vattnet var. Satte mig på bryggan en stund. Efter mig kom Andreas. Han sprang tillbaka till bilen. Jag försökte gå i, liksom... helt, y'know. Så kommer Andreas och står där vid kanten, och säger "ni vet att jag är en dykare?". Vi skrattade åt honom, och kallade honom en torrdykare Men vi gick ut ur vattnet så fort vi gick in XD Klart jag gjorde det. Dock sket vi i att inte ha kläder på oss... jag menar, de hade ju bara kallingar, jag hade underkläder + t-shirt på XD Och det var faktiskt bara 6+ grader i vattnet ^^' men så otroligt kallt var det inte. haha ja men då hade ni ju nästan inga kläder på er xD nej kallt är det inte förens de ä 0 gradigt ![]()
1 jun, 2012 23:11 |
|
linnvendela
Elev |
Mina halsmandlar dunkar, skulle inte medicinen hjälpa?!
Jaha. 1 jun, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är bra :pSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha men de var ju bra att du höll vad du lovade Cara Riddle Ja. Bard var först med att hoppa i. Så tog jag av skorna och kollade med fötterna hur vattnet var. Satte mig på bryggan en stund. Efter mig kom Andreas. Han sprang tillbaka till bilen. Jag försökte gå i, liksom... helt, y'know. Så kommer Andreas och står där vid kanten, och säger "ni vet att jag är en dykare?". Vi skrattade åt honom, och kallade honom en torrdykare Men vi gick ut ur vattnet så fort vi gick in XD Klart jag gjorde det. Dock sket vi i att inte ha kläder på oss... jag menar, de hade ju bara kallingar, jag hade underkläder + t-shirt på XD Och det var faktiskt bara 6+ grader i vattnet ^^' men så otroligt kallt var det inte. haha ja men då hade ni ju nästan inga kläder på er xD nej kallt är det inte förens de ä 0 gradigt De hade nästan inga kläder på sig. Det hade jag. Men jag är dessutom så blyg av mig, så att jag inte hade byxorna på mig tyckte jag var ett stort framsteg, då hittils var det bara mitt ex som såg mig utan byxor XD Precis Men vi skulle bevisa att vi är.. vikingar *host* 1 jun, 2012 23:16 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GODNATT
speech! 1 jun, 2012 23:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha men killar har nästan aldirg kläder på dig xD haha okej det lät jätte fel, men jag tänker inte ändra den meningen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är bra :pSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha men de var ju bra att du höll vad du lovade Cara Riddle Ja. Bard var först med att hoppa i. Så tog jag av skorna och kollade med fötterna hur vattnet var. Satte mig på bryggan en stund. Efter mig kom Andreas. Han sprang tillbaka till bilen. Jag försökte gå i, liksom... helt, y'know. Så kommer Andreas och står där vid kanten, och säger "ni vet att jag är en dykare?". Vi skrattade åt honom, och kallade honom en torrdykare Men vi gick ut ur vattnet så fort vi gick in XD Klart jag gjorde det. Dock sket vi i att inte ha kläder på oss... jag menar, de hade ju bara kallingar, jag hade underkläder + t-shirt på XD Och det var faktiskt bara 6+ grader i vattnet ^^' men så otroligt kallt var det inte. haha ja men då hade ni ju nästan inga kläder på er xD nej kallt är det inte förens de ä 0 gradigt De hade nästan inga kläder på sig. Det hade jag. Men jag är dessutom så blyg av mig, så att jag inte hade byxorna på mig tyckte jag var ett stort framsteg, då hittils var det bara mitt ex som såg mig utan byxor XD Precis Men vi skulle bevisa att vi är.. vikingar *host* då var du ju jätte duktig *pat, pat, pat* haha ja men det är väl klart ni är vikingar *skrattar* obs det var itne meningen att skrattet skulle komma ut högt xD ![]()
1 jun, 2012 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen