@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
OKEJ TUMBLR MÄNNISKOR. DET ÄR TYP TVÅ PERSONER SOM ÄR AKTIVA. VARAV EN ÄR MIN SYSTER. KOM IGEN TUMBLR, KOM IGEN!
1 jun, 2012 22:44 |
|
scarhead
Lärare |
1 jun, 2012 22:44 |
|
MonsterCookie
Elev |
wolfstar deserved better. 1 jun, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Så sitter jag och MonsterCookie och dör för att min kompis hittade en lärarassistent som e shiiiitsnygg på ansiktsbok.
WIEE! 1 jun, 2012 22:54 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så sitter jag och MonsterCookie och dör för att min kompis hittade en lärarassistent som e shiiiitsnygg på ansiktsbok. WIEE! tkr vi är ganska awesome ändå WEEEHEEEP wolfstar deserved better. 1 jun, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: dumt som i, saker Alice säger ibland och tänker ibland som man inte skall tänka lr säga Cara Riddle Dumt som i...? XD oroa dig inte. Vi kommer sitta där som de forever alones vi är. Ingen av oss är väldigt social av sig. Vi får helt enkelt hitta på något annat, det regnar och jag tror inte att de tänker bada... *host* vikingar *host* haha ja vilka vikingar xD bara att hoppa i Oh oroa dig inte. Vi har världens värsta friendzone där Jag frös bl a hela tiden, då sa de två hela tiden att jag ska sätta mig mellan dem på sängen (du vet, en sån där lucka) sen blev det ju såklart varmare när jag satte mig där. Då påstod de att det var bara för att de är så heta... XD Men roligt. SÅ ROLIGT VI HADE XD 1 jun, 2012 22:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha men det är ju bra det xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: dumt som i, saker Alice säger ibland och tänker ibland som man inte skall tänka lr säga Cara Riddle Dumt som i...? XD oroa dig inte. Vi kommer sitta där som de forever alones vi är. Ingen av oss är väldigt social av sig. Vi får helt enkelt hitta på något annat, det regnar och jag tror inte att de tänker bada... *host* vikingar *host* haha ja vilka vikingar xD bara att hoppa i Oh oroa dig inte. Vi har världens värsta friendzone där Jag frös bl a hela tiden, då sa de två hela tiden att jag ska sätta mig mellan dem på sängen (du vet, en sån där lucka) sen blev det ju såklart varmare när jag satte mig där. Då påstod de att det var bara för att de är så heta... XD Men roligt. SÅ ROLIGT VI HADE XD vad vänligt av dem men vad kul att höra ![]()
1 jun, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Så sitter jag och MonsterCookie och dör för att min kompis hittade en lärarassistent som e shiiiitsnygg på ansiktsbok. WIEE! tkr vi är ganska awesome ändå WEEEHEEEP Undrar om.. eller nej.. jag skulle dö om han är medlem eller ska bli medlem här eller ens vet vad mugglis är.. HAN KANSKE HAR SETT NÄR JAG ÄR SÅ NÖRDIG OCH DET ÄR DÄRFÖR HAN INTE VÅGADE PRATA SÅ MYCKET MED MIG I TISDAGS?! OMG.. 1 jun, 2012 22:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GODKVÄLL MINA SNÖÄNGLAR :'D
speech! 1 jun, 2012 23:00 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Så sitter jag och MonsterCookie och dör för att min kompis hittade en lärarassistent som e shiiiitsnygg på ansiktsbok. WIEE! tkr vi är ganska awesome ändå WEEEHEEEP Undrar om.. eller nej.. jag skulle dö om han är medlem eller ska bli medlem här eller ens vet vad mugglis är.. HAN KANSKE HAR SETT NÄR JAG ÄR SÅ NÖRDIG OCH DET ÄR DÄRFÖR HAN INTE VÅGADE PRATA SÅ MYCKET MED MIG I TISDAGS?! OMG.. NEJ SHHHH DON'T THINK LIKE THAT OMG wolfstar deserved better. 1 jun, 2012 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen