@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Fan vad skönt det ska bli med sovmorgon imorgon. <'33
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 22:09 |
|
si_tonks
Elev |
Miyuki: Vi skulle kunna åka på en språkresa omfg.
Känns lite som att det aldrig kommer att hända MEN WHATEVAH x) ![]()
1 jun, 2012 22:10 |
|
Pixie
Elev |
miyuki,
![]() jag i december. kom igen. jag ser mycket yngre ut än dig. dessutom är jag 1.47 .. och min näsa. ew! och mina ögon. ew. och min mun. ew.
1 jun, 2012 22:11 |
|
scarhead
Lärare |
1 jun, 2012 22:11 |
|
Pixie
Elev |
1 jun, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: miyuki, ![]() jag i december. kom igen. jag ser mycket yngre ut än dig. dessutom är jag 1.47 .. och min näsa. ew! och mina ögon. ew. och min mun. ew. Men du är ju skitfin! ♥ Skrivet av si_tonks: Miyuki: Vi skulle kunna åka på en språkresa omfg. Känns lite som att det aldrig kommer att hända MEN WHATEVAH x) Nästa år, brighton med explorer pass så vi får åka till london två dagar? 1 jun, 2012 22:13 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Fan vad skönt det ska bli med sovmorgon imorgon. <'33 Inte för mig! Jag ska gå upp kl 9 (ok liite sovmorgon) och sen shoppa med denise o malie!
1 jun, 2012 22:14 |
|
si_tonks
Elev |
1 jun, 2012 22:14 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pixie och Miskel: Utvecklades för fort när jag var fem/sex år och fick gå på behandling för att bromsa min utveckling lite i.. 4 år och tog då en spruta var sjätte vecka för att bromsa det Så mentalt är jag femton år, annars är jag 12 år. Så ja, en femtonåring i en tolvårings kropp kan man säga Oj, vad intressant!
1 jun, 2012 22:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jun, 2012 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen