@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: JAG VILL OCKSÅ ÅKA PÅ SPRÅKRESA TILL BRIGHTON OCH PLUGGA ENGELSKA, GÅ FOTOGRAFIKURS OCH ÅKA TILL LONDON TVÅ DAGAR! men jag måste bara bli 13 innan jag får åka.. BÄST-ATT-SPARA XD Är inte du typ... 15? :O Nope! XD wait wait wait är du en 99?
1 jun, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: JAG VILL OCKSÅ ÅKA PÅ SPRÅKRESA TILL BRIGHTON OCH PLUGGA ENGELSKA, GÅ FOTOGRAFIKURS OCH ÅKA TILL LONDON TVÅ DAGAR! men jag måste bara bli 13 innan jag får åka.. BÄST-ATT-SPARA XD Är inte du typ... 15? :O Nope! XD wait wait wait är du en 99? Nope! 1 jun, 2012 22:02 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: JAG VILL OCKSÅ ÅKA PÅ SPRÅKRESA TILL BRIGHTON OCH PLUGGA ENGELSKA, GÅ FOTOGRAFIKURS OCH ÅKA TILL LONDON TVÅ DAGAR! men jag måste bara bli 13 innan jag får åka.. BÄST-ATT-SPARA XD Är inte du typ... 15? :O Nope! XD wait wait wait är du en 99? Oj :O
1 jun, 2012 22:02 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: JAG VILL OCKSÅ ÅKA PÅ SPRÅKRESA TILL BRIGHTON OCH PLUGGA ENGELSKA, GÅ FOTOGRAFIKURS OCH ÅKA TILL LONDON TVÅ DAGAR! men jag måste bara bli 13 innan jag får åka.. BÄST-ATT-SPARA XD Är inte du typ... 15? :O Nope! XD wait wait wait är du en 99? Nope! 00?
1 jun, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: JAG VILL OCKSÅ ÅKA PÅ SPRÅKRESA TILL BRIGHTON OCH PLUGGA ENGELSKA, GÅ FOTOGRAFIKURS OCH ÅKA TILL LONDON TVÅ DAGAR! men jag måste bara bli 13 innan jag får åka.. BÄST-ATT-SPARA XD Är inte du typ... 15? :O Nope! XD wait wait wait är du en 99? Nope! 00? Yezzzzzzz! 1 jun, 2012 22:03 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: JAG VILL OCKSÅ ÅKA PÅ SPRÅKRESA TILL BRIGHTON OCH PLUGGA ENGELSKA, GÅ FOTOGRAFIKURS OCH ÅKA TILL LONDON TVÅ DAGAR! men jag måste bara bli 13 innan jag får åka.. BÄST-ATT-SPARA XD Är inte du typ... 15? :O Nope! XD wait wait wait är du en 99? Nope! 00? Yezzzzzzz! Men vad flummigt x) Jag har alltid trott att du har varit äldre än jag c:
1 jun, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Miskel: Du är typ den 97.105 personen som tror det XD
1 jun, 2012 22:06 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: JAG VILL OCKSÅ ÅKA PÅ SPRÅKRESA TILL BRIGHTON OCH PLUGGA ENGELSKA, GÅ FOTOGRAFIKURS OCH ÅKA TILL LONDON TVÅ DAGAR! men jag måste bara bli 13 innan jag får åka.. BÄST-ATT-SPARA XD Är inte du typ... 15? :O Nope! XD wait wait wait är du en 99? Nope! 00? Yezzzzzzz! Men vad flummigt x) Jag har alltid trott att du har varit äldre än jag c: haha. nej. du skojar. du ser ut som minst 15 iaf....jag är 99 och liksom. nej ljuger du?
1 jun, 2012 22:06 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Miskel: Du är typ den 97.105 personen som tror det XD Hahahaha! Men du ser mycket äldre ut än vad du är, och du stavar liksom bra också så...
1 jun, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen