Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
26 apr, 2012 21:23 |
|
Julle
Elev |
26 apr, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fick ett jävligt hemsk meddelanden idag. Okej. En tjej jag känner (bekant typ) från samma kommun som jag (olika skolor fast dom är skit nära varandra, vi brukar ses vid skoldanser och skolträffar i Järfälla) skickade en naken bild på sig själv till en kille och den här killen har skickat runt bilden till alla han känner i hela jävla kommunen. Jag fick bilden skickad till mig idag från en killkompis och han verkar tycka att det är kul. Jag tycker lite att hon får skylla sig själv som skickar en sån bild till en kille... Men tycker så synd om henne för det har blivit årets snackis runt om i kommunen. Usch för såna killar och usch för såna lättlurade tjejer Men fyfaan, stackars henne! Även om det var dumt av henne att skicka den från början så var det så sjukt jävla lågt av den killen att skicka vidare. Jag som inte ens känner tjejen blir riktigt ledsen, det kan inte precis vara så kul för henne. Jag har själv en kompis som skickat nakenbilder och är "känd" som "hon som alla har sett naken" runt här i uppsala (främst bland 95,96,97 killarna då). Usch, jag blir så förbannad på dom där människorna som tycker det är kul! Jag undrar faktiskt om de skulle tycka det var lika kul om det var dom själva på bilden. Näe, fyfaan! 26 apr, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Dom killarna och deras logik Skrivet av Borttagen: Fick ett jävligt hemsk meddelanden idag. Okej. En tjej jag känner (bekant typ) från samma kommun som jag (olika skolor fast dom är skit nära varandra, vi brukar ses vid skoldanser och skolträffar i Järfälla) skickade en naken bild på sig själv till en kille och den här killen har skickat runt bilden till alla han känner i hela jävla kommunen. Jag fick bilden skickad till mig idag från en killkompis och han verkar tycka att det är kul. Jag tycker lite att hon får skylla sig själv som skickar en sån bild till en kille... Men tycker så synd om henne för det har blivit årets snackis runt om i kommunen. Usch för såna killar och usch för såna lättlurade tjejer Men fyfaan, stackars henne! Även om det var dumt av henne att skicka den från början så var det så sjukt jävla lågt av den killen att skicka vidare. Jag som inte ens känner tjejen blir riktigt ledsen, det kan inte precis vara så kul för henne. Jag har själv en kompis som skickat nakenbilder och är "känd" som "hon som alla har sett naken" runt här i uppsala (främst bland 95,96,97 killarna då). Usch, jag blir så förbannad på dom där människorna som tycker det är kul! Jag undrar faktiskt om de skulle tycka det var lika kul om det var dom själva på bilden. Näe, fyfaan! 26 apr, 2012 22:35 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Dom killarna och deras logik Skrivet av Borttagen: Fick ett jävligt hemsk meddelanden idag. Okej. En tjej jag känner (bekant typ) från samma kommun som jag (olika skolor fast dom är skit nära varandra, vi brukar ses vid skoldanser och skolträffar i Järfälla) skickade en naken bild på sig själv till en kille och den här killen har skickat runt bilden till alla han känner i hela jävla kommunen. Jag fick bilden skickad till mig idag från en killkompis och han verkar tycka att det är kul. Jag tycker lite att hon får skylla sig själv som skickar en sån bild till en kille... Men tycker så synd om henne för det har blivit årets snackis runt om i kommunen. Usch för såna killar och usch för såna lättlurade tjejer Men fyfaan, stackars henne! Även om det var dumt av henne att skicka den från början så var det så sjukt jävla lågt av den killen att skicka vidare. Jag som inte ens känner tjejen blir riktigt ledsen, det kan inte precis vara så kul för henne. Jag har själv en kompis som skickat nakenbilder och är "känd" som "hon som alla har sett naken" runt här i uppsala (främst bland 95,96,97 killarna då). Usch, jag blir så förbannad på dom där människorna som tycker det är kul! Jag undrar faktiskt om de skulle tycka det var lika kul om det var dom själva på bilden. Näe, fyfaan! Oj, vad hemskt Tänk om hennes föräldrar har sett det. Nej ush, nu blev jag på ledset humör
26 apr, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Miskel - Åh när du nämner det
26 apr, 2012 22:53 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Miskel - Åh när du nämner det Nej, måste vara hemskt. Jag tycker nog att hon får skylla sig själv, men det är fortfarande hemskt att vara i den situationen.
26 apr, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Ja, hon borde ha tänkt på konsekvenserna...Skrivet av Borttagen: Miskel - Åh när du nämner det Nej, måste vara hemskt. Jag tycker nog att hon får skylla sig själv, men det är fortfarande hemskt att vara i den situationen. 26 apr, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
^ Personligen ser jag inte problemet. Skickar man nakenbilder till någon så kan man ju inte vara särskilt pryd och då är väl lite öppen nakenhet inte hela världen!
;P 27 apr, 2012 01:23 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Ja, hon borde ha tänkt på konsekvenserna... Skrivet av Borttagen: Miskel - Åh när du nämner det Nej, måste vara hemskt. Jag tycker nog att hon får skylla sig själv, men det är fortfarande hemskt att vara i den situationen. Absolut
27 apr, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen