Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
8 aug, 2012 20:17 |
|
Ginny00
Elev |
Ytterligare en novelläsare-cooling. Stay wonderful, sötis! ♥
Vem det var till är hemligt. Men det var i min nu försvunna komplimangbomb.. 8 aug, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
8 aug, 2012 21:00 |
|
Ida S
Lärare |
∞
"we live together, and harry does all the cooking." 8 aug, 2012 21:02 |
|
Ginny00
Elev |
If today was your last day, if tomorrow was to late
(älskar den sången) 8 aug, 2012 21:45 |
|
adwantic
Elev |
MystiqueRed
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 8 aug, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
7 augusti: guld eller silver ?
Dagens "antingen-eller", 8 augusti: fotboll eller handboll ? 8 aug, 2012 22:09 |
|
Korra
Elev |
Ödmjukhet kommer från kunskap - Ju mer du lär dig, desto mer inser du att det finns mycket mer att lära. Arrogans kommer från ignorans - Att veta lite och förutsätta att du kan mycket. Den vise undervisar inte genom att föreläsa, utan genom sitt eget föredöme. Den sanne vise håller sin kunskap inom sig, medan vanliga människor framför sina argument för att övertyga varandra. Det fullkomliga Tao är att inte uttala sig. Det perfekta argumentet låter sig inte uttryckas i ord.
Grunden för vår verklighet och vår existens är elementär och okomplicerad. Mänskliga varleser skapar en massa bekymmer åt sig själva genom att göra allting mera komplicerat än vad det skulle kunna vara. Om vi lär oss att förenkla våra liv kan vi uppleva en genuin tillfredsställelse som är oändligt mycket mer meningsfull än den materialistiska världens belöningar. Skickade detta till en kompis som var lite uppnosig. 8 aug, 2012 22:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
9 aug, 2012 00:08 |
|
Lunah~
Elev |
9 aug, 2012 10:53 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen