vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kollar tumblr, Greenpeace, Mugglis och lyssnar på musik. :3
5 okt, 2011 17:24 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Spelar Snape!
5 okt, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
sitter och stirrar på den här damen o.o
http://www.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw&ob=av3e hon sitter ner och sjunger som en gud! 5 okt, 2011 17:41 |
|
Enchanted
Elev |
Gör Tauron dansen(hur stavar man det?? Ni vet dansen Björn Gustafsson för i WoW-Jocke )
5 okt, 2011 17:43 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
5 okt, 2011 18:53 |
|
Borttagen
|
Väntar och funderar på att plugga, men det lockar inte direkt. x)
Edit: Klappar hunden, han ville ha uppmärksamhet. 5 okt, 2011 18:53 |
|
leumas vän
Elev |
5 okt, 2011 19:15 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av leumas vän: Jag sjunger haha. XD Ska du inte ta och joina mitt och avifors teaparty i intresseklubben antecknar? We got the sockerflingor 5 okt, 2011 19:28 |
|
adliitam
Elev |
5 okt, 2011 19:48 |
|
expelliarmus
Elev |
5 okt, 2011 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen