@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sidan till HG-lajvet är klar, men postar inte adressen försän jag fått klartecken av Ida :3 TAGGA!
1 jun, 2012 20:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: hahaha omg, folk alltså xD haha men du vet väl att man måste lägga sig vid sju tiden Ehum.. Fick just skäll av en släkting för att jag snart ska gå ut och gå på bio. Jag är 20 år gammal och får inte gå på en bio som börjar efter 21 för att det är för mkt skumma människor ute? Ja, kära du. Det senaste jag kommit hem efter att ha varit ute är 07 på morgonen, men om det redan är farligt vid 21 så tror jag att jag håller det för mig själv... ![]()
1 jun, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: hahaha omg, folk alltså xD haha men du vet väl att man måste lägga sig vid sju tiden Ehum.. Fick just skäll av en släkting för att jag snart ska gå ut och gå på bio. Jag är 20 år gammal och får inte gå på en bio som börjar efter 21 för att det är för mkt skumma människor ute? Ja, kära du. Det senaste jag kommit hem efter att ha varit ute är 07 på morgonen, men om det redan är farligt vid 21 så tror jag att jag håller det för mig själv... Men seriöst, äldre människor tycker verkligen det. Får ofta frågan hur jag orkar jobba så sent (till 21) för dom själva går o lägger sig vid 19-20. Jag typ.. det är inget problem. 1 jun, 2012 20:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: men precis ^^ jag har nog inte lagt mig vid 8 sen jag var 11 lr något S:Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: hahaha omg, folk alltså xD haha men du vet väl att man måste lägga sig vid sju tiden Ehum.. Fick just skäll av en släkting för att jag snart ska gå ut och gå på bio. Jag är 20 år gammal och får inte gå på en bio som börjar efter 21 för att det är för mkt skumma människor ute? Ja, kära du. Det senaste jag kommit hem efter att ha varit ute är 07 på morgonen, men om det redan är farligt vid 21 så tror jag att jag håller det för mig själv... Men seriöst, äldre människor tycker verkligen det. Får ofta frågan hur jag orkar jobba så sent (till 21) för dom själva går o lägger sig vid 19-20. Jag typ.. det är inget problem. ![]()
1 jun, 2012 20:37 |
|
expelliarmus
Elev |
1 jun, 2012 20:38 |
|
Ginny00
Elev |
Jag gungar fram och tillbaka i stolen av trötthet.
Har varit på FaluKalaset, fått Mollys autograf, åkt karuseller varav två var hemska(svalde hela tiden på den första för att inte spy, på den andra mumlade jag mugglis hela tiden för att lugna ner mig) och den tredje kul, ätit mat, stått mitt i RIXFMpubliken och sedan orkade jag och min kompis inte mer. Vi åkte hem och sket i Molly Sandén och Eric Saade. 1 jun, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Sidan till HG-lajvet är klar, men postar inte adressen försän jag fått klartecken av Ida :3 TAGGA! I KNOOOW! Så himla svårt att pussla ihop allt eftersom så mycket ska planeras och fixas, men det klarar vi nog 1 jun, 2012 20:44 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Sidan till HG-lajvet är klar, men postar inte adressen försän jag fått klartecken av Ida :3 TAGGA! I KNOOOW! Så himla svårt att pussla ihop allt eftersom så mycket ska planeras och fixas, men det klarar vi nog Alice du ska komma va? Då åker jag med dig!
1 jun, 2012 20:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skit också. Behöver ladda min dator. Laddaren sitter i men så glömde jag att jag hade tagit ur laddaren från kontakten så jag måste resa mig upp ur sängen och sätta i den. Fan vad jobbigt. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 20:50 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Sidan till HG-lajvet är klar, men postar inte adressen försän jag fått klartecken av Ida :3 TAGGA! I KNOOOW! Så himla svårt att pussla ihop allt eftersom så mycket ska planeras och fixas, men det klarar vi nog Alice du ska komma va? Då åker jag med dig! jag sa ju att jag skulle komma för 2 veckor sedan sego XD Ronja- Hur långt har ni kommit med planeringen? och när kommer sidan upp?
1 jun, 2012 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen