@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men gudars mening! Hiskeligt coolt ju! Fast.. Hur kommer man till din profil? cxLaura: Om du undrar så heter jag två mellanslag( ), kom inte på nåt bättre namn ♏︎ 1 jun, 2012 19:19 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
1 jun, 2012 19:22 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: Men gudars mening! Hiskeligt coolt ju! Fast.. Hur kommer man till din profil? cx Laura: Om du undrar så heter jag två mellanslag( ), kom inte på nåt bättre namn man går till sin profil, sen skriver man 14777 ist för 2705 i webbplats rutan
1 jun, 2012 19:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Jag har +220! ;D Grattis! Hur lyckas man ens? o.O Man har varit aktiv ett tag och diskuterat ett x antal grejer i miljoner trådar, kommit med bra argument som folk gillar osv! Jag är aktiv men verkligen suger på att argumentera x'D Önskar att jag var bra på det ... Man lär sig när man väl har börjat! *hehe hoppar in* Jag sög också på att argumentera, så när min syster och jag bråkade så vann hon hela tiden. Nu har jag övat mig... hehe... så jag vinner >8D Exakt hur övar man sig på det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 19:32 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Miskel: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Jag har +220! ;D Grattis! Hur lyckas man ens? o.O Man har varit aktiv ett tag och diskuterat ett x antal grejer i miljoner trådar, kommit med bra argument som folk gillar osv! Jag är aktiv men verkligen suger på att argumentera x'D Önskar att jag var bra på det ... Man lär sig när man väl har börjat! *hehe hoppar in* Jag sög också på att argumentera, så när min syster och jag bråkade så vann hon hela tiden. Nu har jag övat mig... hehe... så jag vinner >8D Exakt hur övar man sig på det? Man bråkar mycket med sina syskon >8D
1 jun, 2012 19:33 |
|
expelliarmus
Elev |
Solkatten
Diskuterar, argumenterar och gör det tills det blir bra! Alla har vi varit nybörjare någon gång.
1 jun, 2012 19:33 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
1 jun, 2012 19:42 |
|
Solkatten
Elev |
Har inte ätit förrän vid 12-1 typ. xD Om man bortser från några enstaka chips jag åt för någon timme sedan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 19:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jun, 2012 19:53 |
|
Solkatten
Elev |
Älskar att jag nu har alla Harry Potter filmerna hemma
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen