@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Jag har +220! ;D Grattis! Hur lyckas man ens? o.O Man har varit aktiv ett tag och diskuterat ett x antal grejer i miljoner trådar, kommit med bra argument som folk gillar osv! Jag är aktiv men verkligen suger på att argumentera x'D Önskar att jag var bra på det ... Man lär sig när man väl har börjat! *hehe hoppar in* Jag sög också på att argumentera, så när min syster och jag bråkade så vann hon hela tiden. Nu har jag övat mig... hehe... så jag vinner >8D
1 jun, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Woho.
Bilen gick igenom besiktningen med blankt papper och jag ska på bio ikväll 1 jun, 2012 18:59 |
|
reckless
Elev |
Är det normalt att gå från nästan självmordsbenägen till jättelycklig och glad på typ någon minut..? O.o
CharmBlood26477 @ Pottermore 1 jun, 2012 19:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av reckless: det kan vara en del av depreationen, jag är sån, jag har jätte humörsvägningar :sÄr det normalt att gå från nästan självmordsbenägen till jättelycklig och glad på typ någon minut..? O.o ![]()
1 jun, 2012 19:05 |
|
Pixie
Elev |
1 jun, 2012 19:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jun, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Grön cola, NAJJZ XD
1 jun, 2012 19:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
nu skiter jag i det här, om folk ändå skall vara griniga kan jag lika väl gå ut! är det nån som har lsut att sms:a med mig??
![]()
1 jun, 2012 19:13 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oj, hur ska man citera ditt användarnamn? Grön cola, NAJJZ XD 1 jun, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Laura:
Om du undrar så heter jag två mellanslag( ), kom inte på nåt bättre namn 1 jun, 2012 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen