@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
1 jun, 2012 18:35 |
|
Solkatten
Elev |
Har varit i stan hela dagen. Tingsrätten var typ skit tråkig att kolla på. Sedan åt vi pizza. Därefter gick vi till Arosfortet i kanske två timmar. En tjej i mitt lag slog ut en halv tand.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 18:36 |
|
LauraTree
Elev |
Har varit och tränat i spöregn. Kul.....not.
1 jun, 2012 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har +220!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 18:47 |
|
expelliarmus
Elev |
1 jun, 2012 18:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Jag har +220! ;D Grattis! Hur lyckas man ens? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 18:48 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Jag har +220! ;D Grattis! Hur lyckas man ens? o.O Man har varit aktiv ett tag och diskuterat ett x antal grejer i miljoner trådar, kommit med bra argument som folk gillar osv!
1 jun, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Mitt konto är exakt 11 månader gammalt idag ^^
1 jun, 2012 18:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Jag har +220! ;D Grattis! Hur lyckas man ens? o.O Man har varit aktiv ett tag och diskuterat ett x antal grejer i miljoner trådar, kommit med bra argument som folk gillar osv! Jag är aktiv men verkligen suger på att argumentera x'D Önskar att jag var bra på det ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 18:51 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Jag har +220! ;D Grattis! Hur lyckas man ens? o.O Man har varit aktiv ett tag och diskuterat ett x antal grejer i miljoner trådar, kommit med bra argument som folk gillar osv! Jag är aktiv men verkligen suger på att argumentera x'D Önskar att jag var bra på det ... Man lär sig när man väl har börjat!
1 jun, 2012 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen