@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
1 jun, 2012 17:21 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Well, that was awkward... Min bildkonstlärare kom fram till mig på rasten och frågade om jag kunde komma med till lärarrummet, och jag blev helt "Vah? Vad har jag gjort?!" Så började hon babbla om att rita är som gymnastik, man måste öva ofta för att fortsätta vara bra på det, yadda, yadda... Och så gav hon mig ett ritblock med en av mina grafikteckningar som framsida. wtf? XD niall?
1 jun, 2012 17:24 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
1 jun, 2012 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Well, that was awkward... Min bildkonstlärare kom fram till mig på rasten och frågade om jag kunde komma med till lärarrummet, och jag blev helt "Vah? Vad har jag gjort?!" Så började hon babbla om att rita är som gymnastik, man måste öva ofta för att fortsätta vara bra på det, yadda, yadda... Och så gav hon mig ett ritblock med en av mina grafikteckningar som framsida. wtf? XD niall? Hell yeah. 1 jun, 2012 17:33 |
|
si_tonks
Elev |
1 jun, 2012 17:33 |
|
Pixie
Elev |
1 jun, 2012 17:33 |
|
The Noble Lion
Elev |
1 jun, 2012 17:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jun, 2012 17:34 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Well, that was awkward... Min bildkonstlärare kom fram till mig på rasten och frågade om jag kunde komma med till lärarrummet, och jag blev helt "Vah? Vad har jag gjort?!" Så började hon babbla om att rita är som gymnastik, man måste öva ofta för att fortsätta vara bra på det, yadda, yadda... Och så gav hon mig ett ritblock med en av mina grafikteckningar som framsida. wtf? XD niall? Hell yeah. snygg
1 jun, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Well, that was awkward... Min bildkonstlärare kom fram till mig på rasten och frågade om jag kunde komma med till lärarrummet, och jag blev helt "Vah? Vad har jag gjort?!" Så började hon babbla om att rita är som gymnastik, man måste öva ofta för att fortsätta vara bra på det, yadda, yadda... Och så gav hon mig ett ritblock med en av mina grafikteckningar som framsida. wtf? XD niall? Hell yeah. snygg Thank you 1 jun, 2012 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen