@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Jag, JosefinFini och våran kompis Miranda har gjort en HP parodi. I slut striden tog vi Expecto Patronum instället för Avada Kedavra. Voldermorts Patronum var en anka med en krona xD
1 jun, 2012 16:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 1 kl. 16:18
|
|
Cara Riddle
Elev |
1 jun, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 16:17 |
|
Twix
Elev |
1 jun, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Längtar så mycket tills i morrn att jag dööör :3
1 jun, 2012 17:11 |
|
Celebikai
Elev |
1 jun, 2012 17:13 |
|
Pixie
Elev |
1 jun, 2012 17:14 |
|
Celebikai
Elev |
1 jun, 2012 17:17 |
|
Pixie
Elev |
1 jun, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Well, that was awkward...
Min bildkonstlärare kom fram till mig på rasten och frågade om jag kunde komma med till lärarrummet, och jag blev helt "Vah? Vad har jag gjort?!" Så började hon babbla om att rita är som gymnastik, man måste öva ofta för att fortsätta vara bra på det, yadda, yadda... Och så gav hon mig ett ritblock med en av mina grafikteckningar som framsida. wtf? XD ![]() 1 jun, 2012 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen