Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
26 apr, 2012 18:26 |
|
Borttagen
|
Jag skrev idag en lista på allt skolarbete som måste hinna göras innan studenten. Fyra jättestora betygsgrundande prov, halva mitt projektarbete, jättemycket fysik (+ ett eventuellt stort prov där med) och massa andra småinlämningar.
Det går inte bra med mitt pluggande D: 26 apr, 2012 18:27 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' Jo, felet är att jag är ju kramig av mig och nobbar inte kramar... D: borde jag göra dt då?? Skämt kan dt vara men det där såg så allvarligt ut D: Oi! Jag kramar också killar (... jag har troligen ADHD >_<'' It did!? O_O ADHD är sjukt vanligt på scouterna så jag skäms inte över det där (bara i skolan -.-) ... Men om det behövs får jag väl nobba - men jag hoppas itne dt D: Det var verkligen sådär "hej julia♥" sen typ nada more. Alla var tysta och ingen skrev ngt och innan hade de skrivit typ 150 meddelanden per minut typ D: Det är ju bra iaf... ;3 Oj... 0.0 JAG VET D: Dessutom är dt typ en kille jag är 100 osäker på om jag gillar elr inte och dom två typ hatar varandra .. .D: Nee! D: Seriöst!? *hug hug hug* Har hänt mig med och det är jätteirriterande... fast så länge dom inte börjar bråka om dig är det ju inte superilla. Y'know in like public. *hug hug hug* Fast den här killen jag är osäker på är min bästa kompis så alla har sett oss hålla hand, kramas, sitta på (ja, sant) varanda, legat på varandra (på skoj xD) andas varandras andedräkt (nej inte pussas) osv osv... Alla tror ju liksom att vi är ihop fast vi inte är det. För när vi är med varandra kan vi typ inte låta bli att "ta" på varandra - typ krama, hålla hand, arm runt axlar osv osv... XD Jag hoppas dom inte börjar bråka om mig... Båda två har ADHD och är väldigt våldsamma av sig (och båda heter Max -.-) och den ena (hej julia♥ - killen, även känd som Stora-Max) är mer våldsbenägen är andra (det är bästakompis - även kallas max) xD ![]()
26 apr, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skrev idag en lista på allt skolarbete som måste hinna göras innan studenten. Fyra jättestora betygsgrundande prov, halva mitt projektarbete, jättemycket fysik (+ ett eventuellt stort prov där med) och massa andra småinlämningar. Det går inte bra med mitt pluggande D: Bättre än för mig. Jag har inte ens vågar göra en lista. ;P 26 apr, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skrev idag en lista på allt skolarbete som måste hinna göras innan studenten. Fyra jättestora betygsgrundande prov, halva mitt projektarbete, jättemycket fysik (+ ett eventuellt stort prov där med) och massa andra småinlämningar. Det går inte bra med mitt pluggande D: Bättre än för mig. Jag har inte ens vågar göra en lista. ;P Jo. Men jag vet att jag måste hinna göra det. Och jag vill bara att det skall bli sommar så att jag kan jobba ovh sedan flytta till kalmar och börja om skolan ifrån Page 1 26 apr, 2012 18:35 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' Jo, felet är att jag är ju kramig av mig och nobbar inte kramar... D: borde jag göra dt då?? Skämt kan dt vara men det där såg så allvarligt ut D: Oi! Jag kramar också killar (... jag har troligen ADHD >_<'' It did!? O_O ADHD är sjukt vanligt på scouterna så jag skäms inte över det där (bara i skolan -.-) ... Men om det behövs får jag väl nobba - men jag hoppas itne dt D: Det var verkligen sådär "hej julia♥" sen typ nada more. Alla var tysta och ingen skrev ngt och innan hade de skrivit typ 150 meddelanden per minut typ D: Det är ju bra iaf... ;3 Oj... 0.0 JAG VET D: Dessutom är dt typ en kille jag är 100 osäker på om jag gillar elr inte och dom två typ hatar varandra .. .D: Nee! D: Seriöst!? *hug hug hug* Har hänt mig med och det är jätteirriterande... fast så länge dom inte börjar bråka om dig är det ju inte superilla. Y'know in like public. *hug hug hug* Fast den här killen jag är osäker på är min bästa kompis så alla har sett oss hålla hand, kramas, sitta på (ja, sant) varanda, legat på varandra (på skoj xD) andas varandras andedräkt (nej inte pussas) osv osv... Alla tror ju liksom att vi är ihop fast vi inte är det. För när vi är med varandra kan vi typ inte låta bli att "ta" på varandra - typ krama, hålla hand, arm runt axlar osv osv... XD Jag hoppas dom inte börjar bråka om mig... Båda två har ADHD och är väldigt våldsamma av sig (och båda heter Max -.-) och den ena (hej julia♥ - killen, även känd som Stora-Max) är mer våldsbenägen är andra (det är bästakompis - även kallas max) xD Fy fan >_<'' man skulle kunna tro att killar tror att tjejer är någon slags trofé ibland. Men du verkar ju hänga mer med din bästa vän så man skulle ju kunna tro att om du 'väljer' någon av dom blir det väl antagligen din bästa vän. . .
26 apr, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Fick ett jävligt hemsk meddelanden idag. Okej. En tjej jag känner (bekant typ) från samma kommun som jag (olika skolor fast dom är skit nära varandra, vi brukar ses vid skoldanser och skolträffar i Järfälla) skickade en naken bild på sig själv till en kille och den här killen har skickat runt bilden till alla han känner i hela jävla kommunen. Jag fick bilden skickad till mig idag från en killkompis och han verkar tycka att det är kul. Jag tycker lite att hon får skylla sig själv som skickar en sån bild till en kille... Men tycker så synd om henne för det har blivit årets snackis runt om i kommunen. Usch för såna killar och usch för såna lättlurade tjejer
26 apr, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skrev idag en lista på allt skolarbete som måste hinna göras innan studenten. Fyra jättestora betygsgrundande prov, halva mitt projektarbete, jättemycket fysik (+ ett eventuellt stort prov där med) och massa andra småinlämningar. Det går inte bra med mitt pluggande D: Ibland saknar jag inte gymnasiet Det enda jag har kvar är att läsa ca 800 sidor i en bok och sedan skriva en uppsats på ca 25 sidor. Har en månad på mig. Det är chill... 26 apr, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skrev idag en lista på allt skolarbete som måste hinna göras innan studenten. Fyra jättestora betygsgrundande prov, halva mitt projektarbete, jättemycket fysik (+ ett eventuellt stort prov där med) och massa andra småinlämningar. Det går inte bra med mitt pluggande D: Ibland saknar jag inte gymnasiet Det enda jag har kvar är att läsa ca 800 sidor i en bok och sedan skriva en uppsats på ca 25 sidor. Har en månad på mig. Det är chill... humm.. Jag skalls kriva ett projektarbete och har ca 10 sidor kvar ochhar mindre än en månad samt inte ens fulla dgar till det utan max 1h per dag 26 apr, 2012 19:03 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' Jo, felet är att jag är ju kramig av mig och nobbar inte kramar... D: borde jag göra dt då?? Skämt kan dt vara men det där såg så allvarligt ut D: Oi! Jag kramar också killar (... jag har troligen ADHD >_<'' It did!? O_O ADHD är sjukt vanligt på scouterna så jag skäms inte över det där (bara i skolan -.-) ... Men om det behövs får jag väl nobba - men jag hoppas itne dt D: Det var verkligen sådär "hej julia♥" sen typ nada more. Alla var tysta och ingen skrev ngt och innan hade de skrivit typ 150 meddelanden per minut typ D: Det är ju bra iaf... ;3 Oj... 0.0 JAG VET D: Dessutom är dt typ en kille jag är 100 osäker på om jag gillar elr inte och dom två typ hatar varandra .. .D: Nee! D: Seriöst!? *hug hug hug* Har hänt mig med och det är jätteirriterande... fast så länge dom inte börjar bråka om dig är det ju inte superilla. Y'know in like public. *hug hug hug* Fast den här killen jag är osäker på är min bästa kompis så alla har sett oss hålla hand, kramas, sitta på (ja, sant) varanda, legat på varandra (på skoj xD) andas varandras andedräkt (nej inte pussas) osv osv... Alla tror ju liksom att vi är ihop fast vi inte är det. För när vi är med varandra kan vi typ inte låta bli att "ta" på varandra - typ krama, hålla hand, arm runt axlar osv osv... XD Jag hoppas dom inte börjar bråka om mig... Båda två har ADHD och är väldigt våldsamma av sig (och båda heter Max -.-) och den ena (hej julia♥ - killen, även känd som Stora-Max) är mer våldsbenägen är andra (det är bästakompis - även kallas max) xD Fy fan >_<'' man skulle kunna tro att killar tror att tjejer är någon slags trofé ibland. Men du verkar ju hänga mer med din bästa vän så man skulle ju kunna tro att om du 'väljer' någon av dom blir det väl antagligen din bästa vän. Precis - jag är inget pris xD Men så väljer jag hnm ^^ dessutom var han annorlunda mot mig på scouterna idag - elr inbillade jag mig bara? O.o ![]()
26 apr, 2012 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen