vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
geekar mugglis. I AM EVERYWHERE >:'D
5 okt, 2011 16:18 |
|
Knizzlare
Elev |
Hänger här på mugglis, funderar på om jag ska ta nåt mer att äta, ska åka till teatern om ett tag
![]()
5 okt, 2011 16:21 |
|
Borttagen
|
Halvt gråter, halvt skrattar.
5 okt, 2011 16:21 |
|
Knizzlare
Elev |
5 okt, 2011 16:26 |
|
inging
Elev |
kollar på tv och skriver det här.
http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 5 okt, 2011 16:30 |
|
Unique
Elev |
Sitter och sjunger för mig själv:
"Nyan Nyan Nyan Nyan Ni Hao Nyan Goujasu Derishasu Dekaruchaa!" │♥Unique♥│ ♥EXO♥
5 okt, 2011 17:08 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Pratar i telefon.
5 okt, 2011 17:12 |
|
Parseltongue
Elev |
5 okt, 2011 17:12 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Parseltongue: Jag halvsover framför datorn! Bra idé zZZZZ 5 okt, 2011 17:16 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag sitter och försöker spela Snape spelet, men det går inte S:
Egentligen skulle jag göra läxor, men heh ni vet ju att man fastnar vid mugglis... 5 okt, 2011 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen