@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan tänka mig att sälja mitt Gandalf kort, någon som är intresserad? Hur mycket kosatr han? Har inget speciellt pris eller så.. xD Kanske.. 5-7 galleoner? 5 blir bra! 5 apr, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan tänka mig att sälja mitt Gandalf kort, någon som är intresserad? Hur mycket kosatr han? Har inget speciellt pris eller så.. xD Kanske.. 5-7 galleoner? 5 blir bra! Ska jag ressa på en gång? <: 5 apr, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan tänka mig att sälja mitt Gandalf kort, någon som är intresserad? Hur mycket kosatr han? Har inget speciellt pris eller så.. xD Kanske.. 5-7 galleoner? 5 blir bra! Ska jag ressa på en gång? <: Jepp 5 apr, 2012 14:43 |
|
Ingis
Elev |
5 apr, 2012 14:44 |
|
themarauder
Lärare |
5 apr, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan tänka mig att sälja mitt Gandalf kort, någon som är intresserad? Hur mycket kosatr han? Har inget speciellt pris eller så.. xD Kanske.. 5-7 galleoner? 5 blir bra! Ska jag ressa på en gång? <: Jepp Klart. c: 5 apr, 2012 14:46 |
|
Ingis
Elev |
Hm... För en Lavender och en Clíodhna, kanske 6g? c:
![]() ![]()
5 apr, 2012 14:47 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ingis: Hm... För en Lavender och en Clíodhna, kanske 6g? c: Låter bra! Lägger upp nu. =) - just like themarauder 5 apr, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
Säljer alla kort jag har mer än... 3 av
Söker massor av kort för 1-3g! 5 apr, 2012 14:49 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av themarauder: Köpt nu! Tack! ♥Skrivet av Ingis: Hm... För en Lavender och en Clíodhna, kanske 6g? c: Låter bra! Lägger upp nu. LeeGordan, har du några Clíodhna kvar som du kan sälja? 8D ![]() ![]()
5 apr, 2012 14:52 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen