@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
1 jun, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: vad har du nu gjort?? Jag får en hjärtattack här. Okej. *andas* Haha. Alltså... det är dumt. Men det gäller en viss herre. Han skulle antagligen inte följa med till slut för att han skulle behöva ta en buss. Så jag skrev till honom och sa att det vore trevligt om han hängde med ändå för att annars är det bara jag och en till där vid sjön. Efter tre minuter hade han en bil. Haha. Oh mai. Jag vet inte varför, men mitt hjärta dunkar så där dumt igen. Eller jag kan tänka mig varför. Men men... saken är att jag inte brukar prata med folk jag tycker om, sådär XD 1 jun, 2012 15:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: men det var ju snällt av honom Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: vad har du nu gjort?? Jag får en hjärtattack här. Okej. *andas* Haha. Alltså... det är dumt. Men det gäller en viss herre. Han skulle antagligen inte följa med till slut för att han skulle behöva ta en buss. Så jag skrev till honom och sa att det vore trevligt om han hängde med ändå för att annars är det bara jag och en till där vid sjön. Efter tre minuter hade han en bil. Haha. Oh mai. Jag vet inte varför, men mitt hjärta dunkar så där dumt igen. Eller jag kan tänka mig varför. Men men... saken är att jag inte brukar prata med folk jag tycker om, sådär XD ![]()
1 jun, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Dumt som i...? XD oroa dig inte. Vi kommer sitta där som de forever alones vi är. Ingen av oss är väldigt social av sig. Vi får helt enkelt hitta på något annat, det regnar och jag tror inte att de tänker bada... *host* vikingar *host* 1 jun, 2012 15:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: dumt som i, saker Alice säger ibland och tänker ibland som man inte skall tänka lr säga Cara Riddle Dumt som i...? XD oroa dig inte. Vi kommer sitta där som de forever alones vi är. Ingen av oss är väldigt social av sig. Vi får helt enkelt hitta på något annat, det regnar och jag tror inte att de tänker bada... *host* vikingar *host* haha ja vilka vikingar xD bara att hoppa i ![]()
1 jun, 2012 15:42 |
|
ginny_ginny
Elev |
1 jun, 2012 15:42 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skulle ha hämtat ut tre Sagan om Ringen böcker, men min mamma glömde.
Ps/ Det är jag som ska läsa dem. 1 jun, 2012 15:45 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
CELEBRATE THE SUMMER!!!!!!!!!8DDDDDDDD
speech! 1 jun, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 16:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 jun, 2012 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen