@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: si_tonks Jao, men det är mitt pris för att jag har behövat stå ut med två dagars påsk- och höstlov. Så jag får ett längre sommarlov istället!♥ Då förtjänar du verkligen ett längre sommarov! Haha x) ♥ ![]()
1 jun, 2012 07:09 |
|
Borttagen
|
Idag ska jag nog få tillbaka min kamera och i morgon ska jag ringa en mugglis
1 jun, 2012 07:16 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av AlvaRawenclaw: si_tonks Jao, men det är mitt pris för att jag har behövat stå ut med två dagars påsk- och höstlov. Så jag får ett längre sommarlov istället!♥ Då förtjänar du verkligen ett längre sommarov! Haha x) ♥ Vad svarar man på sånt? TwT ... tack för att du tycker det? xD speech! 1 jun, 2012 07:18 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av si_tonks: Skrivet av AlvaRawenclaw: si_tonks Jao, men det är mitt pris för att jag har behövat stå ut med två dagars påsk- och höstlov. Så jag får ett längre sommarlov istället!♥ Då förtjänar du verkligen ett längre sommarov! Haha x) ♥ Vad svarar man på sånt? TwT ... tack för att du tycker det? xD HAHA, jag vet inte x) ![]()
1 jun, 2012 07:19 |
|
EmahS
Elev |
1 jun, 2012 07:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av si_tonks: Skrivet av AlvaRawenclaw: si_tonks Jao, men det är mitt pris för att jag har behövat stå ut med två dagars påsk- och höstlov. Så jag får ett längre sommarlov istället!♥ Då förtjänar du verkligen ett längre sommarov! Haha x) ♥ Vad svarar man på sånt? TwT ... tack för att du tycker det? xD HAHA, jag vet inte x) Det var svårt att svara på xD speech! 1 jun, 2012 07:19 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
1 jun, 2012 07:21 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 08:17 |
|
lliissaa
Elev |
har ganska nyss kommit till skolan, sitter å dör lite, puss puss ;**
![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
1 jun, 2012 08:23 |
|
EmahS
Elev |
Fy tusan så trött jag är! Powernap när jag kommer hem vid lunch? Det låter bra! Sen blir det fullt ös, medvetslös!
Syster Sol Deportees Joddla Med Siv Kapten Röd Jonathan Johansson Familjen Timbuktu Alla de står på listan av vilka band jag ska se idag!
1 jun, 2012 09:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen