@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Herregud! Jag firade ettårsjubileum på Mugglis igår, och så kom jag inte ens ihåg det. Vad är detta? SKÄMS!
![]()
31 maj, 2012 22:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-31 kl. 22:14
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Margaret: GRATTIS Herregud! Jag firade ettårsjubileum på Mugglis igår, och så¨kom jag inte ens ihåg det. Vad är detta? 31 maj, 2012 22:13 |
|
expelliarmus
Elev |
31 maj, 2012 22:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
31 maj, 2012 22:23 |
|
lliissaa
Elev |
jag blev nyss klar med min engelskauppgift!! den suger balle, men who cares?
dessutom är jag hungrig.. men ska inte äta nu fml... och jag börjar också få träsmak i röva.. MITT LIV E SVÅRT.. haha puss puss ![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
31 maj, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Mitt ovanligt välstädade nattduksbord: http://s1073.photobucket.com/albums/w394/Emilie_Johansson/Snapbucket/?action=view&current=70341708.jpg Så får vi inte glömma HP böckerna! ♥ http://s1073.photobucket.com/albums/w394/Emilie_Johansson/Snapbucket/?action=view&current=2BA818D4.jpg 31 maj, 2012 22:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Thor säger "Loki is a god, and he is my brother"
Black Widow svarar "he killed 80 millions people in 2 days" Thor svarar "he's adopted..." xD haha omg jag älskar den kommentaren xD haha ![]()
31 maj, 2012 22:51 |
|
Margaret
Elev |
Jag gjorde min sista redovisning och mitt sista prov idag, någonsin (om jag inte ska plugga vidare på högskola/uni senare). Kan knappt fatta att det faktiskt är över snart, efter tolv år i skolan.
![]()
31 maj, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Margaret: Jag gjorde min sista redovisning och mitt sista prov idag, någonsin (om jag inte ska plugga vidare på högskola/uni senare). Kan knappt fatta att det faktiskt är över snart, efter tolv år i skolan. Grattis! 31 maj, 2012 22:57 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ska nog ta och sova snart c:
speech! 31 maj, 2012 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen