Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Stackars dig, vet precis hur det känns... Har eldfobi och MÅSTE titta på majbrasan Måste du? Varför då? O.O man kan ju inte tvinga dig om du har fobi för det! D: Nejmen jag skulle följa med i alla fall, tydligen... Men jag tänker hålla mig långt borta från den... Rätta takter! D: annars kan du ju låtsas ha huvudvärk och må illa ♥ Verkar som en rimlig sak att göra eftersom jag nu har ont i huvudet, halsen och är allmänt förkyld ♥ Yeah! Tips på att må illa: Drick flytande grädde snabbt, snurra runt under tiden du tittar upp i taket. (funkar för mig...) om det inte funkar så spelar man bara ^_^ se till att inte stöna för mycket eller göra ljud då kan man se igenom falskspelet... Uh, gillar inte ens att må illa.... Jag får väl komma på något... Eller så käkar du något du avskyr.. <_<''
26 apr, 2012 17:36 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Stackars dig, vet precis hur det känns... Har eldfobi och MÅSTE titta på majbrasan Måste du? Varför då? O.O man kan ju inte tvinga dig om du har fobi för det! D: Nejmen jag skulle följa med i alla fall, tydligen... Men jag tänker hålla mig långt borta från den... Rätta takter! D: annars kan du ju låtsas ha huvudvärk och må illa ♥ Verkar som en rimlig sak att göra eftersom jag nu har ont i huvudet, halsen och är allmänt förkyld ♥ Yeah! Tips på att må illa: Drick flytande grädde snabbt, snurra runt under tiden du tittar upp i taket. (funkar för mig...) om det inte funkar så spelar man bara ^_^ se till att inte stöna för mycket eller göra ljud då kan man se igenom falskspelet... Uh, gillar inte ens att må illa.... Jag får väl komma på något... Eller så käkar du något du avskyr.. <_<'' Stuka foten! 8D . .
26 apr, 2012 17:36 |
|
Julle
Elev |
26 apr, 2012 17:37 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' . .
26 apr, 2012 17:41 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' Jo, felet är att jag är ju kramig av mig och nobbar inte kramar... D: borde jag göra dt då?? Skämt kan dt vara men det där såg så allvarligt ut D: ![]()
26 apr, 2012 17:43 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' Jo, felet är att jag är ju kramig av mig och nobbar inte kramar... D: borde jag göra dt då?? Skämt kan dt vara men det där såg så allvarligt ut D: Oi! Jag kramar också killar (... jag har troligen ADHD >_<'' It did!? O_O . .
26 apr, 2012 17:46 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' Jo, felet är att jag är ju kramig av mig och nobbar inte kramar... D: borde jag göra dt då?? Skämt kan dt vara men det där såg så allvarligt ut D: Oi! Jag kramar också killar (... jag har troligen ADHD >_<'' It did!? O_O ADHD är sjukt vanligt på scouterna så jag skäms inte över det där (bara i skolan -.-) ... Men om det behövs får jag väl nobba - men jag hoppas itne dt D: Det var verkligen sådär "hej julia♥" sen typ nada more. Alla var tysta och ingen skrev ngt och innan hade de skrivit typ 150 meddelanden per minut typ D: ![]()
26 apr, 2012 17:50 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' Jo, felet är att jag är ju kramig av mig och nobbar inte kramar... D: borde jag göra dt då?? Skämt kan dt vara men det där såg så allvarligt ut D: Oi! Jag kramar också killar (... jag har troligen ADHD >_<'' It did!? O_O ADHD är sjukt vanligt på scouterna så jag skäms inte över det där (bara i skolan -.-) ... Men om det behövs får jag väl nobba - men jag hoppas itne dt D: Det var verkligen sådär "hej julia♥" sen typ nada more. Alla var tysta och ingen skrev ngt och innan hade de skrivit typ 150 meddelanden per minut typ D: Det är ju bra iaf... ;3 Oj... 0.0 . .
26 apr, 2012 17:52 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' Jo, felet är att jag är ju kramig av mig och nobbar inte kramar... D: borde jag göra dt då?? Skämt kan dt vara men det där såg så allvarligt ut D: Oi! Jag kramar också killar (... jag har troligen ADHD >_<'' It did!? O_O ADHD är sjukt vanligt på scouterna så jag skäms inte över det där (bara i skolan -.-) ... Men om det behövs får jag väl nobba - men jag hoppas itne dt D: Det var verkligen sådär "hej julia♥" sen typ nada more. Alla var tysta och ingen skrev ngt och innan hade de skrivit typ 150 meddelanden per minut typ D: Det är ju bra iaf... ;3 Oj... 0.0 JAG VET D: Dessutom är dt typ en kille jag är 100 osäker på om jag gillar elr inte och dom två typ hatar varandra .. .D: ![]()
26 apr, 2012 18:23 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du inte visar intresse och han gillar dig så kommer han nog ge upp. Annars kan det ju vara skämtsamt också vilket det ofta är för killar... <_<'' Jo, felet är att jag är ju kramig av mig och nobbar inte kramar... D: borde jag göra dt då?? Skämt kan dt vara men det där såg så allvarligt ut D: Oi! Jag kramar också killar (... jag har troligen ADHD >_<'' It did!? O_O ADHD är sjukt vanligt på scouterna så jag skäms inte över det där (bara i skolan -.-) ... Men om det behövs får jag väl nobba - men jag hoppas itne dt D: Det var verkligen sådär "hej julia♥" sen typ nada more. Alla var tysta och ingen skrev ngt och innan hade de skrivit typ 150 meddelanden per minut typ D: Det är ju bra iaf... ;3 Oj... 0.0 JAG VET D: Dessutom är dt typ en kille jag är 100 osäker på om jag gillar elr inte och dom två typ hatar varandra .. .D: Nee! D: Seriöst!? *hug hug hug* Har hänt mig med och det är jätteirriterande... fast så länge dom inte börjar bråka om dig är det ju inte superilla. Y'know in like public. . .
26 apr, 2012 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen