vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ska plugga franska :>
4 okt, 2011 22:01 |
|
Borttagen
|
Funderar på att lägga mig och är grinig över att skype inte skickar iväg meddelanden, som det ska. -.-
4 okt, 2011 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Funderar på att lägga mig och är grinig över att skype inte skickar iväg meddelanden, som det ska. -.- So you are not dissing me? :o 4 okt, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Funderar på att lägga mig och är grinig över att skype inte skickar iväg meddelanden, som det ska. -.- So you are not dissing me? :o Nej jag dissar dig inte, har inte fått dina svar eller något heller, bara Skype som uppför sig som en överkörd bäver med pungbrock. Orkar inte skype ibland asså. x( 4 okt, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
pandan - that, my friend, is why human invented texting. Nejmen, skype är som.. skype
4 okt, 2011 22:09 |
|
Enchanted
Elev |
Planerar hur jag ska få skogsmänniskorna att komma til mitt och avifors teparty
4 okt, 2011 22:13 |
|
sweetfia
Elev |
Jag mobbar mig själv, allså jag kallar mig för tönt och knäpp xD Vet inte vrf, hihi
4 okt, 2011 22:14 |
|
expelliarmus
Elev |
4 okt, 2011 23:20 |
|
Borttagen
|
Övar på mitt engelska seminarium! ^^
5 okt, 2011 07:18 |
|
Noctum
Elev |
5 okt, 2011 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen