@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lliissaa
Elev |
jag vill just nu ha en stor jäkla högtalaranordning haha
![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
31 maj, 2012 21:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LoonyMe: SMÖRGÅSTÅRTA. Idag har jag äntligen förstått det goda och fantastiska med denna maträtt. ♥ kan äta hur mycket som helst o___o Smörgåstårta är blä. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
avifors sitter trött och snubblar runt över nya låtar på datorn. En tallrik med en halvuppäten pizza ligger bredvid henne. Hon gav upp när smaken av diskmedel blev för stor. Ett evigt sms krig med hennes vän Doktor Kung verkar aldrig sluta och skrollandet på tumblr tar aldrig slut. Gång på gång snyftar hon till. Den där jädrans pollen alltså. Hennes lampor lyser över väggen och lukten av jordnötssmör sprider sig i luften. Lugnet i rummet är så skönt. Här inne är hon fri och trygg. Här kan hon slappna av.
Allt i hennes rum får henne att känna sig som hemma. Den trasiga jordgloben. De färgglada cirkuslamporna. Bilderna hon har satt upp på sin vägg. Musiken som hänger i luften. Böckerna som sprider sig över golv, fönster och bord. Och så, högst upp i taket flyter det en röd, hjärtformad ballong. Tänkte säga hej till alla mina kära mugglare med några bilder och en underbar låt. That's my way of keeping track of time ![]() DAGENS FRÅGA: Hur ser erat nattduksbord ut? ![]() Ni vet väll att ni är awesome?♥ 31 maj, 2012 21:34 |
|
Katla
Elev |
Mitt nattduksbord är svart och av plast, köpt på en loppis. Den har en rutig duk på sig och på den ligger omkring elva böcker. Plus en grävling som heter Mrs Farbror Torsten Hufflepuff.
♏︎ 31 maj, 2012 21:36 |
|
Solkatten
Elev |
På mitt ligger det en hemkunskapsbok, en vanlig bok, något papper jag inte vet vad det är, två blyertspennor, en fjärrkontroll, tre ljus, en vas och några popcorn xD Hehe.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 21:37 |
|
LoonyMe
Elev |
31 maj, 2012 21:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Hahah mitt natduksbord är jut nu en flyttlåda xD med en pizzakartong på , en hög svart hatt, filmer, hårfärg, smink, nyckler, körkort och bankkort, fjärkontroller haha och ja det behöver städas xD
![]()
31 maj, 2012 21:40 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer aldrig kunna äta en chokladkaka nu x_x Fy fan asså.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 21:40 |
|
cirklar
Elev |
31 maj, 2012 21:42 |
|
Solkatten
Elev |
^ Jag har det om ca 1 vecka och 2 dagar <'333
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen