@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det ska bli riktigt skönt att få sova senare. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 20:29 |
|
scarhead
Lärare |
Ok alltså
jag och si_tonks är väldigt lika på personligheten, fandoms och födelsedag det vi är mest OLIKA på är utseendet xD 31 maj, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
31 maj, 2012 20:31 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ....Skrivet av scarhead: Ok alltså jag och si_tonks är väldigt lika på personligheten, fandoms och födelsedag det vi är mest OLIKA på är utseendet xD Hur var det när ni träffades? Var det lätt att beställa henne? Vem levererade henne? ok Lee jag brukar förstå dig men just nu förstår jag ingenting 31 maj, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ....Skrivet av scarhead: Ok alltså jag och si_tonks är väldigt lika på personligheten, fandoms och födelsedag det vi är mest OLIKA på är utseendet xD Hur var det när ni träffades? Var det lätt att beställa henne? Vem levererade henne? ok Lee jag brukar förstå dig men just nu förstår jag ingenting Kanske klicka här? <img src="images/smilies/icon_wink.gif" alt="" /> 31 maj, 2012 20:34 |
|
Solkatten
Elev |
Eh ... , jag har typ glömt bort vilka Mugglis Games jag är med i och hur många, ehehe. :$ xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Miyuki- Vad hände med mugglispostandet? :'( </3
31 maj, 2012 20:35 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: JAHASkrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ....Skrivet av scarhead: Ok alltså jag och si_tonks är väldigt lika på personligheten, fandoms och födelsedag det vi är mest OLIKA på är utseendet xD Hur var det när ni träffades? Var det lätt att beställa henne? Vem levererade henne? ok Lee jag brukar förstå dig men just nu förstår jag ingenting Kanske klicka här? <img src="images/smilies/icon_wink.gif" alt="" /> DET Jamen det var jättetrevligt! Siri är jättekul och fin det var lätt, ja. kostade inte alls mycket. och kära Twix kom traskande med paketet hit, hon var också väldigt trevlig måste jag säga! 31 maj, 2012 20:36 |
|
lliissaa
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av lliissaa: Efter att vart hemma å sjuk hela dan så luktar man bajs, ska hoppa in i duschen å sen försöka plugga lite! puss puss Något jag borde göra då, kommer du till sa skola tomorrow? jadå! ![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
31 maj, 2012 20:36 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av lliissaa: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av lliissaa: Efter att vart hemma å sjuk hela dan så luktar man bajs, ska hoppa in i duschen å sen försöka plugga lite! puss puss Något jag borde göra då, kommer du till sa skola tomorrow? jadå! Hoppas jag, i need you!!!! typ ♥
31 maj, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen