Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Jag har en kraftig blödning, men jag ska tävla i karate på lördag, så jag hoppas verkligen att jag inte har mens då! Usch, hatar att tävla och träna när jag blöder
![]() ![]()
24 apr, 2012 21:23 |
|
Jac
Elev |
linnvendela jag fick mens idag! Jag är faktiskt ganska glad över det! (jag kommer inte vara glad över det när jag får mensvärk)
24 apr, 2012 21:38 |
|
Tramptass96
Elev |
ajfkdkj, jag har varit sjuk i 4 dar nu och kräkts och hela skiten. så ringer mamma och säger att jag ska till sjukhuset för att se om jag har nån allvarlig sjukdom som hjärnhinneinlammation. men det värsta är att jag kommer behöva ta blodprov. det låter jättelöjligt men jag klarar inte av varken sprutor/nålar eller blod så det är ju inte direkt det bästa jag vet:/ jag panikar lite här nu innan jag ens åkt. afsdkl
![]() CreepyCorner
26 apr, 2012 12:44 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tramptass96: ajfkdkj, jag har varit sjuk i 4 dar nu och kräkts och hela skiten. så ringer mamma och säger att jag ska till sjukhuset för att se om jag har nån allvarlig sjukdom som hjärnhinneinlammation. men det värsta är att jag kommer behöva ta blodprov. det låter jättelöjligt men jag klarar inte av varken sprutor/nålar eller blod så det är ju inte direkt det bästa jag vet:/ jag panikar lite här nu innan jag ens åkt. afsdkl Stackars dig, vet precis hur det känns... Har eldfobi och MÅSTE titta på majbrasan
26 apr, 2012 15:40 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Tramptass96: ajfkdkj, jag har varit sjuk i 4 dar nu och kräkts och hela skiten. så ringer mamma och säger att jag ska till sjukhuset för att se om jag har nån allvarlig sjukdom som hjärnhinneinlammation. men det värsta är att jag kommer behöva ta blodprov. det låter jättelöjligt men jag klarar inte av varken sprutor/nålar eller blod så det är ju inte direkt det bästa jag vet:/ jag panikar lite här nu innan jag ens åkt. afsdkl Jag hatar också sprutor, blod, allt sånt. Jag vet hur det känns. Men, det går över. Ingen bryr sig om du gråter, I promise. Haha, jag brukar till och med gråta i förväg... oops
26 apr, 2012 16:55 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Stackars dig, vet precis hur det känns... Har eldfobi och MÅSTE titta på majbrasan Måste du? Varför då? O.O man kan ju inte tvinga dig om du har fobi för det! D: . .
26 apr, 2012 17:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Stackars dig, vet precis hur det känns... Har eldfobi och MÅSTE titta på majbrasan Måste du? Varför då? O.O man kan ju inte tvinga dig om du har fobi för det! D: Nejmen jag skulle följa med i alla fall, tydligen... Men jag tänker hålla mig långt borta från den...
26 apr, 2012 17:28 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Stackars dig, vet precis hur det känns... Har eldfobi och MÅSTE titta på majbrasan Måste du? Varför då? O.O man kan ju inte tvinga dig om du har fobi för det! D: Nejmen jag skulle följa med i alla fall, tydligen... Men jag tänker hålla mig långt borta från den... Rätta takter! D: annars kan du ju låtsas ha huvudvärk och må illa ♥ . .
26 apr, 2012 17:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Stackars dig, vet precis hur det känns... Har eldfobi och MÅSTE titta på majbrasan Måste du? Varför då? O.O man kan ju inte tvinga dig om du har fobi för det! D: Nejmen jag skulle följa med i alla fall, tydligen... Men jag tänker hålla mig långt borta från den... Rätta takter! D: annars kan du ju låtsas ha huvudvärk och må illa ♥ Verkar som en rimlig sak att göra eftersom jag nu har ont i huvudet, halsen och är allmänt förkyld ♥
26 apr, 2012 17:30 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Skrivet av LunaLovegood1: Stackars dig, vet precis hur det känns... Har eldfobi och MÅSTE titta på majbrasan Måste du? Varför då? O.O man kan ju inte tvinga dig om du har fobi för det! D: Nejmen jag skulle följa med i alla fall, tydligen... Men jag tänker hålla mig långt borta från den... Rätta takter! D: annars kan du ju låtsas ha huvudvärk och må illa ♥ Verkar som en rimlig sak att göra eftersom jag nu har ont i huvudet, halsen och är allmänt förkyld ♥ Yeah! Tips på att må illa: Drick flytande grädde snabbt, snurra runt under tiden du tittar upp i taket. (funkar för mig...) om det inte funkar så spelar man bara ^_^ se till att inte stöna för mycket eller göra ljud då kan man se igenom falskspelet... Eller så käkar du något du avskyr.. <_<'' . .
26 apr, 2012 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen