@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Alfrida: Skrivet av Lills: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Tandläkaren är inte läskig. Man bara går dit, får sina tänder kollade och går tillbaka dit där-man-nu-var. De skrämmer mig inte, bara om man måste dra ut. För den där bedövningssprutan är inte så trevlig. Dock har jag vant mig ganska mycket nu, men tycker fortfarande att det inte är trevligt. Jag tycker inte heller andläkaren är läskig men jag kan faktiskt förstå vissa aom är rädda. t.ex. min kompis, hon är allergisk mot typ allt, och när hon skulle ta bedövningsspruta för att dra ut en tand så tappade hon känseln och blev typ tillfälligt förlamad på halva ansiktet. Sen dess gråter hon varje gång hon ska till tandläkaren. Fick övertyga henne att våga gå i dag Så var typ förut för mig, men nu för tiden tar jag värkpiller före, så att det inte ska verka efteråt. ![]()
31 maj, 2012 19:44 |
|
lliissaa
Elev |
Efter att vart hemma å sjuk hela dan så luktar man bajs, ska hoppa in i duschen å sen försöka plugga lite! puss puss
![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
31 maj, 2012 19:44 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Lills: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Tandläkaren är inte läskig. Man bara går dit, får sina tänder kollade och går tillbaka dit där-man-nu-var. De skrämmer mig inte, bara om man måste dra ut. För den där bedövningssprutan är inte så trevlig. Dock har jag vant mig ganska mycket nu, men tycker fortfarande att det inte är trevligt. Jag tycker inte heller andläkaren är läskig men jag kan faktiskt förstå vissa aom är rädda. t.ex. min kompis, hon är allergisk mot typ allt, och när hon skulle ta bedövningsspruta för att dra ut en tand så tappade hon känseln och blev typ tillfälligt förlamad på halva ansiktet. Sen dess gråter hon varje gång hon ska till tandläkaren. Fick övertyga henne att våga gå i dag Så var typ förut för mig, men nu för tiden tar jag värkpiller före, så att det inte ska verka efteråt. Jag fattar inte riktigt vad du menar?? hogwartsforever!!t 31 maj, 2012 19:46 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Alfrida: Skrivet av Lills: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Lills: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Tandläkaren är inte läskig. Man bara går dit, får sina tänder kollade och går tillbaka dit där-man-nu-var. De skrämmer mig inte, bara om man måste dra ut. För den där bedövningssprutan är inte så trevlig. Dock har jag vant mig ganska mycket nu, men tycker fortfarande att det inte är trevligt. Jag tycker inte heller andläkaren är läskig men jag kan faktiskt förstå vissa aom är rädda. t.ex. min kompis, hon är allergisk mot typ allt, och när hon skulle ta bedövningsspruta för att dra ut en tand så tappade hon känseln och blev typ tillfälligt förlamad på halva ansiktet. Sen dess gråter hon varje gång hon ska till tandläkaren. Fick övertyga henne att våga gå i dag Så var typ förut för mig, men nu för tiden tar jag värkpiller före, så att det inte ska verka efteråt. Jag fattar inte riktigt vad du menar?? Att jag efter att jag dragit hade jag sk*t ont i munnen, och vägrade gå dit på nytt. ![]()
31 maj, 2012 19:47 |
|
melle-hjrta
Elev |
jag håller på att bli galen!!! OM EN VECKA ÄR DET SKOLAVSLUTNING! OCH GRÖNAN
31 maj, 2012 19:52 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Lills: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Lills: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Tandläkaren är inte läskig. Man bara går dit, får sina tänder kollade och går tillbaka dit där-man-nu-var. De skrämmer mig inte, bara om man måste dra ut. För den där bedövningssprutan är inte så trevlig. Dock har jag vant mig ganska mycket nu, men tycker fortfarande att det inte är trevligt. Jag tycker inte heller andläkaren är läskig men jag kan faktiskt förstå vissa aom är rädda. t.ex. min kompis, hon är allergisk mot typ allt, och när hon skulle ta bedövningsspruta för att dra ut en tand så tappade hon känseln och blev typ tillfälligt förlamad på halva ansiktet. Sen dess gråter hon varje gång hon ska till tandläkaren. Fick övertyga henne att våga gå i dag Så var typ förut för mig, men nu för tiden tar jag värkpiller före, så att det inte ska verka efteråt. Jag fattar inte riktigt vad du menar?? Att jag efter att jag dragit hade jag sk*t ont i munnen, och vägrade gå dit på nytt. Aha, men för henne var det kanske lite värre efter som hon inte kunde röra på halva ansikte tpå flera dar. Läkarna var först inte säkra på om hon skulle bli bra hogwartsforever!!t 31 maj, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Den dagen jag får pengar på mobilen ska jag ringa någon.. någon speciell XD
31 maj, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Den dagen jag får pengar på mobilen ska jag ringa någon.. någon speciell XD Samma här ...Eller kankse någon ringer mig 31 maj, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Den dagen jag får pengar på mobilen ska jag ringa någon.. någon speciell XD Samma här ...Eller kankse någon ringer mig Exactlyyy... :3 31 maj, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
31 maj, 2012 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen