@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Tandläkaren är inte läskig. Man bara går dit, får sina tänder kollade och går tillbaka dit där-man-nu-var. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i mina knän :c Failade och ramlade av linbanan när jag och min kompis åkte ^^'
Och det är blod och hål på mina nya tights, de är typ förstörda D: 31 maj, 2012 19:27 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Min pappa gick till tandläkaren när det var jag som skulle dit!
31 maj, 2012 19:27 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Tandläkaren är inte läskig. Man bara går dit, får sina tänder kollade och går tillbaka dit där-man-nu-var. De skrämmer mig inte, bara om man måste dra ut. För den där bedövningssprutan är inte så trevlig. Dock har jag vant mig ganska mycket nu, men tycker fortfarande att det inte är trevligt. ![]()
31 maj, 2012 19:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Tandläkaren är inte läskig. Man bara går dit, får sina tänder kollade och går tillbaka dit där-man-nu-var. De skrämmer mig inte, bara om man måste dra ut. För den där bedövningssprutan är inte så trevlig. Dock har jag vant mig ganska mycket nu, men tycker fortfarande att det inte är trevligt. Jaha ... jag har aldrig dragit ut tänder så "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 19:38 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lills: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Tandläkaren är inte läskig. Man bara går dit, får sina tänder kollade och går tillbaka dit där-man-nu-var. De skrämmer mig inte, bara om man måste dra ut. För den där bedövningssprutan är inte så trevlig. Dock har jag vant mig ganska mycket nu, men tycker fortfarande att det inte är trevligt. Jaha ... jag har aldrig dragit ut tänder så Tack! Skrivet av Jac: Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Min pappa gick till tandläkaren när det var jag som skulle dit! Smaaart, ska testa det någon gång. ![]()
31 maj, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Tandläkaren?
Varför pratar ni om så otäcka saker, barn? 31 maj, 2012 19:40 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lills: Tandläkare i morgon. -.- Tandläkaren är inte läskig. Man bara går dit, får sina tänder kollade och går tillbaka dit där-man-nu-var. De skrämmer mig inte, bara om man måste dra ut. För den där bedövningssprutan är inte så trevlig. Dock har jag vant mig ganska mycket nu, men tycker fortfarande att det inte är trevligt. Jag tycker inte heller andläkaren är läskig men jag kan faktiskt förstå vissa aom är rädda. t.ex. min kompis, hon är allergisk mot typ allt, och när hon skulle ta bedövningsspruta för att dra ut en tand så tappade hon känseln och blev typ tillfälligt förlamad på halva ansiktet. Sen dess gråter hon varje gång hon ska till tandläkaren. Fick övertyga henne att våga gå i dag hogwartsforever!!t 31 maj, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
31 maj, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
31 maj, 2012 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen