@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Här är min nya THG-ff om någon vill läsa <img src="images/smilies/icon_biggrin.gif" alt="" />
mine Jag kan om du vill, men först ska du klicka på länken
31 maj, 2012 18:59 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Det spöregnar här -.- btw, Denna underbara video har 53 dislikes, HOW COULD THIS HAPPEN?? Kanske dom inte gillar spindlar BUT IT SUCH A BEUTIFUL SONG! Ye real 31 maj, 2012 19:01 |
|
Solkatten
Elev |
När vi åkte tåg till Ven och tillbaka hit så tog det ungefär två timmar och det kändes som en lång tid. Tänk då om man åker Hogwarts expressen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 19:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
31 maj, 2012 19:02 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
31 maj, 2012 19:05 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: När vi åkte tåg till Ven och tillbaka hit så tog det ungefär två timmar och det kändes som en lång tid. Tänk då om man åker Hogwarts expressen. Om det är som att åka buss vet jag hur det känns, har åkit buss i 18 timmar kanske.... Men det är nog kul :-)
31 maj, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Solkatten: När vi åkte tåg till Ven och tillbaka hit så tog det ungefär två timmar och det kändes som en lång tid. Tänk då om man åker Hogwarts expressen. Om det är som att åka buss vet jag hur det känns, har åkit buss i 18 timmar kanske.... Men det är nog kul :-) Jag har flugit i tio timmar xD 31 maj, 2012 19:06 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Solkatten: När vi åkte tåg till Ven och tillbaka hit så tog det ungefär två timmar och det kändes som en lång tid. Tänk då om man åker Hogwarts expressen. Om det är som att åka buss vet jag hur det känns, har åkit buss i 18 timmar kanske.... Men det är nog kul :-) Jag har flugit i tio timmar xD Me too, utan att stanna. Det var dubbelt så tråkigt som att åka buss, för då kan man inte röra på sig...
31 maj, 2012 19:08 |
|
expelliarmus
Elev |
Min mamma blev sur för att jag inte hade gjort mat åt en av mina systrar som inte ens var hemma!? >< Hon sa innan hon åkte: "gör mat och ät!" - Inte "gör mat åt alla som inte är hemma och vänta tills den blir kall och sen ät!"
31 maj, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Äntligen borta från Ellie Lovegoods fina mugglizar :'
Hörde inte hemma där 31 maj, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen