Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5121 5122 5123 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag är otroligt glad idag!

31 maj, 2012 17:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Nu är jag äntligen hemma från klassresan! Så ... , vad har jag missat? ^^

Har du varit borta? :0
...Eller så är det jag som är så oaktiv xD Var inte du inne igår?

31 maj, 2012 17:33

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Nu är jag äntligen hemma från klassresan! Så ... , vad har jag missat? ^^

Har du varit borta? :0
...Eller så är det jag som är så oaktiv xD Var inte du inne igår?

Nej, det var jag inte. Åkte på morgonen.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 maj, 2012 17:37

Knizzlare
Elev

Avatar


Nu ska jag läsa en bok om en grekisk gud 8D
Nejmen, skoja, eller nä, fast, jag ska fortsätta läsa den awesomeiga boken "Allt jag säger är sant" :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

31 maj, 2012 17:53

Solkatten
Elev

Avatar


Blev lite sur när vi var på klassresan och jag hörde ugglor. Vad i helvete är mitt Hogwarts brev?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 maj, 2012 17:56

Borttagen

Avatar


yes jag (och lite mamma) har listat ut Erisd spegens text! jag vet att många (några) redan har gjort det, men jag är ändå stolt!

31 maj, 2012 17:56

Borttagen

Avatar


Min mamma ringde mig just och sa "Jag befinner mig i hörnefors och har hittat en jättefin klänning till dig, tror du att jag ska köpa den? Den är vit" And I was like "YES PLEASE"

31 maj, 2012 17:57

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Idag har jag badat: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.orebrotown.com%2Fimages%2F18.3530dc7f1271f31e13580002740%2FGustavsvik_Vattenfors.jpg

31 maj, 2012 17:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Idag har jag badat: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.orebrotown.com%2Fimages%2F18.3530dc7f1271f31e13580002740%2FGustavsvik_Vattenfors.jpg

NEJ SLUTA -> Avifors är avis </3

31 maj, 2012 17:59

Solkatten
Elev

Avatar


Äter chips som jag köpte. ♥ Dock bara en jätteliten påse. Men så har jag en sådan där stor Pringles från GeKås i tisdags som jag ska spara till imorgon.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 maj, 2012 17:59

1 2 3 ... 5121 5122 5123 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.