@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är otroligt glad idag!
31 maj, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Har du varit borta? :0 ...Eller så är det jag som är så oaktiv xD Var inte du inne igår? 31 maj, 2012 17:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har du varit borta? :0 ...Eller så är det jag som är så oaktiv xD Var inte du inne igår? Nej, det var jag inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 17:37 |
|
Knizzlare
Elev |
Nu ska jag läsa en bok om en grekisk gud 8D
Nejmen, skoja, eller nä, fast, jag ska fortsätta läsa den awesomeiga boken "Allt jag säger är sant" :3 ![]()
31 maj, 2012 17:53 |
|
Solkatten
Elev |
Blev lite sur när vi var på klassresan och jag hörde ugglor. Vad i helvete är mitt Hogwarts brev?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
yes jag (och lite mamma) har listat ut Erisd spegens text! jag vet att många (några) redan har gjort det, men jag är ändå stolt!
31 maj, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Min mamma ringde mig just och sa "Jag befinner mig i hörnefors och har hittat en jättefin klänning till dig, tror du att jag ska köpa den? Den är vit" And I was like "YES PLEASE"
31 maj, 2012 17:57 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
31 maj, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
NEJ SLUTA -> Avifors är avis </3 31 maj, 2012 17:59 |
|
Solkatten
Elev |
Äter chips som jag köpte. ♥ Dock bara en jätteliten påse. Men så har jag en sådan där stor Pringles från GeKås i tisdags som jag ska spara till imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen