@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min katt verkar vara extremt uttråkad och understimulerad. Funderar på att gå ut med henne... Fast det har regnat hela dagen. Är jag en taskig matte som går ut med henne då? :O
31 maj, 2012 12:29 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min katt verkar vara extremt uttråkad och understimulerad. Funderar på att gå ut med henne... Fast det har regnat hela dagen. Är jag en taskig matte som går ut med henne då? :O Gå ut med en katt?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
31 maj, 2012 12:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha det beror på, låt henne välja xD ta med henne till dörren och vill hon gå ut så har hon själv valt det :pMin katt verkar vara extremt uttråkad och understimulerad. Funderar på att gå ut med henne... Fast det har regnat hela dagen. Är jag en taskig matte som går ut med henne då? :O ![]()
31 maj, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Soda: Skrivet av Borttagen: Min katt verkar vara extremt uttråkad och understimulerad. Funderar på att gå ut med henne... Fast det har regnat hela dagen. Är jag en taskig matte som går ut med henne då? :O Gå ut med en katt? Ja? Jag bor på sjätte våningen i ett höghus i närheten av en hårt trafikerad väg så jag kan inte direkt bara släppa henne vind för våg om jag inte vill ha mosad kisse. Katten är dessutom döv vilket inte ökar hennes chanser. 31 maj, 2012 12:36 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soda: Skrivet av Borttagen: Min katt verkar vara extremt uttråkad och understimulerad. Funderar på att gå ut med henne... Fast det har regnat hela dagen. Är jag en taskig matte som går ut med henne då? :O Gå ut med en katt? Ja? Jag bor på sjätte våningen i ett höghus i närheten av en hårt trafikerad väg så jag kan inte direkt bara släppa henne vind för våg om jag inte vill ha mosad kisse. Katten är dessutom döv vilket inte ökar hennes chanser. Hehe, jaha ^^"
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
31 maj, 2012 12:36 |
|
Borttagen
|
men gud.. öppnade balkongdörren så katterna har möjlighet att gå ut där iaf. Trodde INTE dom skulle vilja det när det regnar så jäkligt.. Jag. Hade. FEL.
31 maj, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
Jag märkte nyss att ingen Hufflepuffare dött i mitt mugglis game... xD
31 maj, 2012 13:07 |
|
Alice...
Elev |
31 maj, 2012 13:13 |
|
Borttagen
|
31 maj, 2012 13:18 |
|
Alice...
Elev |
31 maj, 2012 13:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen