Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
4 aug, 2012 21:17 |
|
Miss_Green
Elev |
DUMBLEDORES ARMÉ (DA Sthlm)
Senaste nytt: SKRIV ERAN ÅLDER SÅ SKRIVER JAG UPP DET EFTER ERAT NAMN! VI HAR VÅRA PREFEKTER! JosefinFini Lavender3088 Pygmepuffen LauraE Hej hej Ni har väll hört talas om F.I.S.A Skåne? Jag tänkte att vi i Stockholms-trakten också skulle kunna ha en sådan klubb Är ni med mig? Vi skulle kunna ha träffar, skapa en egen hemsida( jag kan göra tror jag ) snacka och ha kul! Snälla gå med Hemsidan: hpklubb-stockholm.webs.com Den är inte riktigt klar än men.. Dem som kan HP-mässan: Miss_Green( jag är 99% säker LauraTree Moy.GinnyWeasley HarryPotterr LupinMarauder Lisen563 lumos1 xXHalfbloodPrincessXx Flismos Medlemmar: Miss_Green potter_fan 12 år Voldy0000 HarryPotterr 14 år JosefinFini 13 år (Prefekt) luna99 13 år Zmaragd _SanD_ Lisen563 13 år Moy.GinnyWeasley 12 år Kate Malfoy amanda1104 12 år ernin elvis♥ 11 år FlamingSnitch 14 år LupinMarauder Radioanka lumos1 11 år A.k Lavender3088 13 år (prefekt) tjejigadia 12 år LauraE 15 år (Prefekt) Pygmepuffen 14 år (Prefekt) reckless Shaunee 12 år LauraTree 15 år Noctum 14 år xXHalfbloodPrincessXx 17 år ginnyw123 12 år Flismos 12 år Tävling: Man ska rita en logga/märke till våran klubb. Det ska vara något ganska lätt så att alla ska kunna rita det. Märket/loggan ska vara inne senast den 5:e augusti. ---------------------------------------- Hahaha xD Sorry alla som blir taggade nu... ;; ![]()
4 aug, 2012 21:29 |
|
amanda1104
Elev |
Det gör inget
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 aug, 2012 21:32 |
|
Emme Lestrange
Elev |
4 aug, 2012 21:36 |
|
Ginny00
Elev |
4 aug, 2012 21:47 |
|
Shaunee
Elev |
Mitt ctrl+v: ett mellanslag (?) Jag bara undrar varför jag har det... 4 aug, 2012 21:53 |
|
Miskel
Elev |
4 aug, 2012 21:54 |
|
Bittersweet
Elev |
4 aug, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Fyfa-an va sad. 4 aug, 2012 22:45 |
|
Bittersweet
Elev |
4 aug, 2012 23:02 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen