Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Toppen! Men ska vi säga så här då: På lördag, den 2/11 Vi möts kl 12 på trappan vid sergelstorg Därifrån åker vi tillsammans med spårvagn till Nordiska museet. På museet har även alla under 18 gratis inträde :3 ^^ ;; ![]()
28 okt, 2013 23:27 |
|
lumos1
Elev |
28 okt, 2013 23:35 |
|
Borttagen
|
Jaj vi måste köra fotleken! (;
28 okt, 2013 23:36 |
|
Miss_Green
Elev |
28 okt, 2013 23:41 |
|
lumos1
Elev |
28 okt, 2013 23:45 |
|
Miss_Green
Elev |
28 okt, 2013 23:46 |
|
Borttagen
|
Det är en tradition O.O
28 okt, 2013 23:47 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är en tradition O.O Och traditioner skall icke brytas! (notera mitt fina "skall" och "icke" ) ;; ![]()
28 okt, 2013 23:49 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Det är en tradition O.O Och traditioner skall icke brytas! (notera mitt fina "skall" och "icke" ) xD *noterar* ;;
28 okt, 2013 23:59 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Det är en tradition O.O Och traditioner skall icke brytas! (notera mitt fina "skall" och "icke" ) xD *noterar* Bra! Det vore ju katastrof om det blev onoterat! ;; ![]()
29 okt, 2013 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen