One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
VAD HAR JAG MISSAT? :O
Kärlek till alla! 2 jun, 2012 23:38 |
|
Katla
Elev |
Celebikai sa senare att Harry också var singel, no need to worry, darlings~
♏︎ 3 jun, 2012 00:08 |
|
J00KERN
Elev |
3 jun, 2012 00:14 |
|
superman
Elev |
Guys, vet någon vem som gör understämman i refrängen på I Wish? (ALLTSÅ EARGASM PÅ DEN)
3 jun, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
Haha, enda anledningen till att jag ens vet vad bandmedlemmarna heter är alla underbara imaginära shippings som uppkommit... Typ Larry och Niam och allting. Så DET vet jag, men en låt som de har gjort? Öh, nä. Hur är det med folk här då, gillar ni alla de här bromance-sakerna?
3 jun, 2012 01:00 |
|
luckyBella
Elev |
3 jun, 2012 01:22 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2012 01:55 |
|
Borttagen
|
One direction är bra, bara det att dom stjäl alla söta flickor i min klass
3 jun, 2012 09:39 |
|
MonsterCookie
Elev |
Josefin_Weasley: Grymt bra skrivet, tjejen :'
HERE COMES MY OPINION När jag shippar Niam, vilket jag gör dagligen 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan och därmed basta, så är jag faktiskt helt seriös. Jag VET att ingen av dem är homosexuell på riktigt, och jag stöttar Paynzer till 100% (because srsly IF THEY'RE NOT GETTING MARRIED SOMEONE WILL GET HURT OK), men jag ÖNSKAR att de vore det. För jag ser verkligen kärlek mellan dem, och det gör mig jhdsfgjshdf galen att de inte ser det själva. Sedan shippar jag som sagt Paynzer också, och Danielle är en underbar människa som man omöjligt kan hata, så det är lite confusing här. Angående Larry Stylinson är jag inte alls lika hängiven, jag fangirlar inte varje dag och jag bryter inte ihop av shippingfeels när jag ser en video med dem - men jag shippar dem också, ÄVEN FAST JAG VET ATT INGEN AV DEM ÄR GAY PÅ RIKTIGT. Det kommer alltid, alltid finnas en del av mig som går runt och hoppas på att Niam eller Larry ska komma ut. Tycker dock att det är ganska respektlöst att nonstop påstå att de är gay, speciellt inför människor som känner dem personligen, eller killarna själva. Jag tror att det är lite för mycket att hoppas på att folk kan släppa Larry, för shipping feels är otroligt starka och svåra att släppa, men det är absolut möjligt att tona ner det hela lite, och kanske försöka hålla gaynessen på tumblr och låta bli att kasta det i ansiktet på Harry och Louis, samt deras relatives. Sen har vi det här med folket som fortfarande är helt "Eleanor is a beard, ugh their relationship is SOOOOO unreal HAHAHAHAH lol" och dem ![]() gör vi sådär på. Det är så sjukt respektlöst så det går inte. Visst, tyck att Eleanor är ett beard, tyck att deras kärlek inte är "sann" och att hon står ivägen för Larry eller Zarry eller Lilo eller what the fuck ever, men gå fan inte och säg det till Eleanor eller någon annan! HÅLL. DET. FÖR. ER. SJÄLVA!! VI vill inte veta om det, ELEANOR varken vill eller behöver veta om det, och Louis behöver faan inte heller känna till det! Gör alla en tjänst och håll käft, sitt ner, och fortsätt läsa fanfiction, PLEASE. Ok phew I'm done. Skrivet av Optic: NO JIMMY PROTESTED! NIALL JAMES HORAN ÄR IDAS OCH DÄRMED BASTA! (Ping MonsterCookie) ![]() nejmen niam x) wolfstar deserved better. 3 jun, 2012 11:21 |
|
Optic
Elev |
Alltså jag är så jäkla förvirrad vad jag tycker. JAG tycker Niam och Larry är bra shippingar (heter det så?) men jag vet att antagligen är ingen gay på riktigt. Precis som Ida sa tycker jag man kan tona ner allt, och HÅLLA DET PÅ TUMBLR/FÖR SIG SJÄLVA. Och det är verkligen respektlöst att säga det till t.ex Louis och Liam eftersom båda två har flickvän, eller att säga det till bekanta till dem.
Sen det här med allt hat Perrie, Danielle och Eleanor får, alltså varför, vill ni inte att killarna ska vara lyckliga eller? Och att de är fula, just shut the fuck up! De är sjukt fina alla tre så bara behåll det för er själva om ni tycker det. SÄG DET I ALLA FALL INTE TILL NÅGON AV KILLARNA OCH ABSOLUT INTE TILL DEM!!! 3 jun, 2012 11:32 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen