Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Tur för mig!Skrivet av Borttagen: UÄÄÄWH. Fick min mens idag. Härligt att blodet inte har kladdat ner mina trosor. UÄÄÄWH. Fick min mens idag. Härligt att blodet har kladdat ner mina trosor. 20 apr, 2012 16:13 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Tur för mig! Skrivet av Borttagen: UÄÄÄWH. Fick min mens idag. Härligt att blodet inte har kladdat ner mina trosor. UÄÄÄWH. Fick min mens idag. Härligt att blodet har kladdat ner mina trosor. Tur för dig... Jaha. 20 apr, 2012 16:14 |
|
JoLizz
Elev |
20 apr, 2012 23:47 |
|
reckless
Elev |
Och jag har p-stav så jag får typ aldrig mens.. Yaays
CharmBlood26477 @ Pottermore 21 apr, 2012 01:43 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av reckless: Och jag har p-stav så jag får typ aldrig mens.. Yaays Jag har aldrig förstått vad det är riktigt... Är det som p-piller fast att man har opererat in en stav?
![]()
21 apr, 2012 01:47 |
|
reckless
Elev |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av reckless: Och jag har p-stav så jag får typ aldrig mens.. Yaays Jag har aldrig förstått vad det är riktigt... Är det som p-piller fast att man har opererat in en stav? Mjaa, alltså.. Ja, det är väl typ det xD Är en liten stav som man sätter in i armen som håller i tre år ^^ CharmBlood26477 @ Pottermore 21 apr, 2012 02:06 |
|
Mimosa
Elev |
Har mens idag!
The last enemy that shall be destroyed is death 21 apr, 2012 02:15 |
|
AlexZz
Elev |
21 apr, 2012 10:06 |
|
Kedjebrev
Elev |
Fan, kommer säkert ha mens när jag ska hälsa på mina kusiner i Stockholm </3
Fick dessutom världens PMS-utbrott för att jag glömde bort att dricka min läska när pappa hällde upp citron-lättdryck i mitt glas ._.
http://Kaosregn.blogg.se
21 apr, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Skall ta och gnälla av mig lite och tror att det här är rätt tråd. Det är ju i alla fall ett typiskt kvinnligt problem.
Har ont i ryggen. Kan inte gå en längre stund utan att det börjar värka, men har märkt att det går lite lättare om jag liksom vaggar fram som en anka. Känner mig astöntig då dock. =/ Barnet rör sig väldigt ofta numera och ibland känns det som om det snurrar omkring mer än det faktiskt sparkar. Lite som om jag har några redigt irriterad ålar som ålar omkring i magen. Men så är det ju bara fem veckor kvar nu också... 21 apr, 2012 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen