Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hydra
Elev |
Om ändå Niall Horan kunde få reda på vad hans efternamn betydde på svenska. Haha jag skulle dö. ♥
1 aug, 2012 22:06 |
|
Hp Luna
Elev |
"Jag fnissar. "Kan du inte läsa?" frågar jag. "Det står våra namn på framsidan och något som verkar som städer. Och på baksidan...." säger jag och rycker pappret ur handen på ally. Jag vänder på det och försöker läsa den lilla texten. "Sök upp Jake Holloway.... Han berättar resten. Vad ni än gör, Ally, Jay och"
Till ett privatroll... -.- Min tumblr
1 aug, 2012 22:09 |
|
Tonks_xD
Elev |
1 aug, 2012 22:30 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: heeshiiable Är inte det min youtube kanal xD? Theeshiiable http://elsavonheiijne.blogg.se
1 aug, 2012 23:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 1 kl. 23:46
|
|
APELSiiN
Elev |
1 aug, 2012 23:44 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
2 aug, 2012 00:20 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har, för att kunna jobba mer med min självkänsla, förstått, att jag inte kan läsa fanfictions här där jag ser alla kommentarer. Detta har inget att göra med att du är dålig, utan att du är så bra och så uppskattad att jag får så höga krav på mig själv att jag helt enkelt mår jättedåligt.
Lycka till. ♥ 4 aug, 2012 19:31 |
|
TacosPanda
Elev |
4 aug, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Gå med i NaNoWriMo, det går ut på att skriva en 50 000 ords-roman på 30 dagar (i November), tanken är att man ska skriva så mycket som möjligt utan att fastna på kvalitets-detaljer. Det kan man gå tillbaka och rätta till i efterhand, det är lättare när man redan har ett färdigskrivet utkast. och så blir man peppad av de andra deltagarna.
4 aug, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Ingenting :C
4 aug, 2012 21:16 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen