Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är TC T-Centralen?Skrivet av Miss_Green: Mkej ska vi ses i TC klockan 12? Vart i tc isf? Ska vi säga typ 12 elr ngt..? ;; ![]()
28 okt, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: AaSkrivet av Borttagen: Är TC T-Centralen? Skrivet av Miss_Green: Mkej ska vi ses i TC klockan 12? Vart i tc isf? Ska vi säga typ 12 elr ngt..? 28 okt, 2013 22:22 |
|
lumos1
Elev |
28 okt, 2013 22:38 |
|
Borttagen
|
Åker med Mario...
28 okt, 2013 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Det blir bra Vart i Tc? Den där trappan vid sergelstorg där vi möttes innan träffen på tekniska kanske?:3 28 okt, 2013 22:50 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Det blir bra Vart i Tc? Den där trappan vid sergelstorg där vi möttes innan träffen på tekniska kanske?:3 Okej bra [: ;;
28 okt, 2013 22:52 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Det blir bra Vart i Tc? Den där trappan vid sergelstorg där vi möttes innan träffen på tekniska kanske?:3 Okej bra [: Alltså jag är kanske lite efter men använder man SL-kort/accesskort på spårvagn? 0____0 ;; ![]()
28 okt, 2013 22:55 |
|
lumos1
Elev |
28 okt, 2013 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Jag tror det :0Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Det blir bra Vart i Tc? Den där trappan vid sergelstorg där vi möttes innan träffen på tekniska kanske?:3 Okej bra [: Alltså jag är kanske lite efter men använder man SL-kort/accesskort på spårvagn? 0____0 28 okt, 2013 23:14 |
|
lumos1
Elev |
Men ska vi säga så här då:
På lördag, den 2/11 Vi möts kl 12 på trappan vid sergelstorg Därifrån åker vi tillsammans med spårvagn till Nordiska museet. På museet har även alla under 18 gratis inträde :3 ^^ ;;
28 okt, 2013 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen