@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
4 apr, 2012 19:02 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
4 apr, 2012 19:59 |
|
Victor
Elev |
Ville du köpa blodiga baronen jag har han du kanske kan få köpa av mig
the greatest place on earth is with your friendes 4 apr, 2012 21:15 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Victor: Jag vill köpa en nimbus 2000 fast det beror ju på priset Skrivet av -Patronus-: jag vill köpa fast det beror på priset... vad säljer du den för? ^Hon skrev "Någon som vill köpa", inte "någon som vill sälja"! Vill någon köpa en Nimbus 2000?? ca 75-85 G?
4 apr, 2012 22:21 |
|
themarauder
Lärare |
4 apr, 2012 23:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Om du äger en Kingsley Shacklebolt, Erfa eller John Williams men känner för att sälja någon av dessa för 5-15 galleoner (vi kan ju talas vid och besluta om exakt summa) så hör gärna av dig! ^_^
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 apr, 2012 23:43 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: Om du äger en Kingsley Shacklebolt, Erfa eller John Williams men känner för att sälja någon av dessa för 5-15 galleoner (vi kan ju talas vid och besluta om exakt summa) så hör gärna av dig! ^_^ Kan sälja en kingsley för 10 g =) =) - just like themarauder 4 apr, 2012 23:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Kintsugi: Om du äger en Kingsley Shacklebolt, Erfa eller John Williams men känner för att sälja någon av dessa för 5-15 galleoner (vi kan ju talas vid och besluta om exakt summa) så hör gärna av dig! ^_^ Kan sälja en kingsley för 10 g =) Kanon! Det tackar jag så ofantligt mycket för ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 apr, 2012 23:47 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av themarauder: Skrivet av Kintsugi: Om du äger en Kingsley Shacklebolt, Erfa eller John Williams men känner för att sälja någon av dessa för 5-15 galleoner (vi kan ju talas vid och besluta om exakt summa) så hör gärna av dig! ^_^ Kan sälja en kingsley för 10 g =) Kanon! Det tackar jag så ofantligt mycket för bra =) - just like themarauder 4 apr, 2012 23:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av themarauder: Skrivet av Kintsugi: Om du äger en Kingsley Shacklebolt, Erfa eller John Williams men känner för att sälja någon av dessa för 5-15 galleoner (vi kan ju talas vid och besluta om exakt summa) så hör gärna av dig! ^_^ Kan sälja en kingsley för 10 g =) Kanon! Det tackar jag så ofantligt mycket för bra Taaaaaack! oooh lite rabatt, tack tack! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 apr, 2012 23:53 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen